صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / گل محمدی: از نبودن کی‌روش خوشحالیم/ نباید مقابل سپاهان اشتباه کنیم
گل محمدی: از نبودن کی‌روش خوشحالیم/ نباید مقابل سپاهان اشتباه کنیم

گل محمدی: از نبودن کی‌روش خوشحالیم/ نباید مقابل سپاهان اشتباه کنیم

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: نبود بازیکن ارزشمند سپاهان به نفع ماست و از غیبت کی‌روش خوشحالیم.

یحیی گل‌محمدی

به گزارش کسب و کار نیوز، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان اصفهان بیان کرد: خوشحالم بعد از مدت‌ها به اصفهان بازگشته‌ام. فردا بازی حساسی در پیش داریم و مهمترین بازی نیم فصل ما به لحاظ جدولی است. سپاهان نتایج خوبی گرفته و بازی فردا بسیار حساس است. ما مقابل یک تیم خوب، بزرگ و قابل احترامی بازی داریم. می دانیم که باید با تمام قوا بازی کنیم.

او افزود: نباید اشتباهات تاثیرگذاری داشته باشیم و امیدوارم بازی قابل قبولی ارائه دهیم. ما باید از موقعیت‌هایمان نهایت استفاده را ببریم. این بازی برای ما، سپاهان و تیم داوری بسیار مهم است. داوران هم بازی سختی در پیش دارند. امیدوارم شاهد یک بازی فنی و تماشاگر پسند باشیم تا مردم از آن لذت ببرند.

سرمربی پدیده در مورد غایبان تیمش و نبود کی‌روش استنلی در ترکیب سپاهان گفت: غایب نداریم و با تیم کامل آمده‌ایم. نبود کی‌روش نیز می‌تواند به نفع ما باشد اما سپاهان تیم پرمهره ای است و قطعا جایگزین خواهد داشت. نبود یک بازیکن برای سپاهان تاثیرگذار نیست با این حال کی‌روش آقای گل و یکی از بهترین‌هاست و از نبودش بسیار خوشحالیم.

گل‌محمدی درباره مشکل مالی تیمش توضیح داد: تیم ما برای قهرمانی بسته نشده است و تا اینجا با زحمت بازیکنان موفق بوده‌ایم. مهم‌ترین دلیل این اتفاق، اراده و خواست بازیکنان برای پیشرفت بوده است. آن‌ها برای گرفتن امتیاز جنگیده‌اند. تمرکزی که برای بازی‌ها دارند، با وجود کمبودها ستودنی است.

او همچنین درباره هواداران سپاهان و جو ورزشگاه را در بازی فردا خاطرنشان کرد: بازیکنان ما جوان هستند و ممکن است جو ورزشگاه روی آن‌ها تاثیرگذار باشد. هواداران سپاهان هم پرشور هستند و شخصا از این جو و پر شدن ورشگاه استقبال می‌کنم. امیدوارم فردا ظرفیت استادیوم تکمیل شود چون ما برای مردم بازی می‌کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.