صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / هشتاد و یکمین سالروز شهادت آیت الله مدرس در زواره برگزار شد
هشتاد و یکمین سالروز شهادت آیت الله مدرس در زواره برگزار شد

با حضور نایب رئیس مجلس برگزار شد

هشتاد و یکمین سالروز شهادت آیت الله مدرس در زواره برگزار شد

با حضور نایب رییس مجلس هشتاد و یکمین سالروز شهادت آیت الله مدرس در زواره برگزار شد.

شهید مدرس

به گزارش کسب و کار نیوز امروز (پنجشبه ۸ آذرماه) در سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس مردم شهر زواره با برپایی مراسمی در مسجد جامع هزار ساله این شهر نخستین مسجد چهار ایوانه ایران یاد و خاطره این شهید را گرامی داشتند.

این مراسم با حضور مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان و قشرهای مختلف مردم زواره برگزار شد.

آغاز مرمت خانه کودکی شهید آیت الله مدرس

به گزارش خانه ملت، نایب رئیس مجلس در مراسم آغاز مرمت خانه کودکی شهید آیت الله مدرس در زواره حضور یافت.

 پزشکیان در مراسم آغاز مرمت منزل کودکی شهید آیت الله مدرس حضور یافت.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین با حضور در شهر زواره از موزه تاریخی این شهر و چند خانه تاریخی که در این شهر واقع شده اند، بازدید کرد.

منابع کشور باید برای ایجاد امنیت، ثبات و رشد اقتصاد آزاد هزینه شود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت ها فقط هماهنگ کننده امور هستند و منابعی که در کشور وجود دارد باید برای ایجاد امنیت، ثبات و رشد اقتصاد آزاد هزینه شود.

پزشکیان پس از بازدید از بافت تاریخی شهرستان زواره گفت: رسانه، روحانیت و مسئولان فرهنگی باید وظیفه خود را در بیداری نگرش ها به درستی ایفا کنند، چرا که کافی است بدانیم روی چه گنجی قرار گرفته ایم تا بتوانیم از آن استفاده بهینه کنیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود هماهنگی و هارمونی در بافت مسکونی شهرستان زواره افزود: اگر به این فرهنگ بازگردیم، وحدت، هماهنگی و هم زیستی را راحت تر می توان در جامعه گسترش داد.

وی با اشاره به اینکه در گذشته تقسیم کار وجود داشت، ادامه داد: در گذشته نهرها و جوی ها توسط مردم هر محله احداث و لایروبی می شد اما پس از انقلاب عنوان شد که دولت تمام این اقدامات را انجام می دهد، اما لایروبی انجام نشد و شهرها تخریب و کشاورزی از بین رفت.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت ها هماهنگ کننده امور هستند، اظهار داشت: منابعی که در کشور وجود دارد باید برای ایجاد امنیت، ثبات و رشد اقتصاد آزاد هزینه شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر مردم در صحنه حضور داشته باشند، می توانند جامعه را بسازند و اگر خود را از جامعه کنار بکشند، هیچ دولتی قادر نخواهد بود که مشکلات موجود را رفع کند.

تغییر برخی قوانین ۶ ماه پس از تصویب
سالانه از هر ۱۰۰۰ نفر ۱۰۰ نفر در بیمارستان بستری می شوند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گاهی قانونی تدوین می شود که ۶ ماه بعد تغییر پیدا می کند، گفت: نباید درباره موضوعی که علم کافی در خصوص آن وجود ندارد، قانونی تدوین شود.

پزشکیان در جمع نمازگزاران مسجد جامع شهرستان زواره گفت:  اقتصاد علم است و ما درباره این علم اطلاعات کافی نداریم، افزود: اگر درباره علم اقتصاد اطلاعاتی داشتیم، وضعیت کنونی اقتصادی کشور اینگونه نبود که بیکاری، عدم توسعه اقتصادی و فقر مشاهده شود.

وی با بیان اینکه گاهی قانونی تدوین می شود که ۶ ماه بعد تغییر پیدا می کند، ادامه داد: نباید درباره موضوعی که علم کافی در خصوص آن وجود ندارد، قانونی تدوین شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر از آتش ترس داشته باشیم در برابر ظلم ایستادگی کرده و از حقوق مظلوم دفاع می کنیم.

وی با اشاره به اینکه سالانه از هر ۱۰۰۰ نفر ۱۰۰ نفر در بیمارستان بستری می شوند، ادامه داد: از نظر علمی و اقتصادی باید سنجیده شود که آیا توسعه بیمارستان در یک منطقه بهینه است یا خیر.

پزشکیان با اشاره به درخواست امام جمعه زواره برای تعیین نرخ برق این شهرستان در فصل گرم در حسب نرخ مناطق گرمسیری تصریح کرد: درباره قیمت برق این شهرستان در تابستان پیگیری های لازم انجام می شود که بی عدالتی رخ ندهد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.