صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / معرفی آرمانهای امام راحل وظیفه جهاد دانشگاهی/پیروی ازتفکر امام یعنی جلوگیری از فقرو شکاف طبقاتی
معرفی آرمانهای امام راحل وظیفه جهاد دانشگاهی/پیروی ازتفکر امام یعنی جلوگیری از فقرو شکاف طبقاتی

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی مطرح کرد

معرفی آرمانهای امام راحل وظیفه جهاد دانشگاهی/پیروی ازتفکر امام یعنی جلوگیری از فقرو شکاف طبقاتی

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گفت: معرفی آرمان‌های امام راحل وظیفه جهاد دانشگاهی است.

عیسی علیزاده

به گزارش کسب و کار نیوز، عیسی علیزاده در اختتامیه اردوی منطقه‌ای طریق جاوید جهاد دانشگاهی اظهار کرد: باید با یک کار جامع اندیشه‌های امام را به همگان معرفی کرد، چراکه خیلی از همین اندیشه‌ها درحال حاضر راهگشای مسائل و مشکلات روز هستند.

وی با بیان اینکه معرفی آرمان‌های امام راحل وظیفه جهاد دانشگاهی است، افزود: پیروی از تفکر امام یعنی جلوگیری از فقر، شکاف طبقاتی، آسیب‌های اجتماعی و سیاسی ‌کاری و این وظیفه ماست که آرمان‌ها و اندیشه‌های امام راحل را به همگان معرفی کنیم.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی تصریح کرد: وظیقه ما تبیین اندیشه‌های آسمانی و والای حضرت امام است که شخصیتش در مکتب فقه و فقاهت شکل گرفته و از او فقیهی فرزانه، عارفی آگاه، فیلسوفی شجاع، ادیبی عمیق، مفسری بینا و سیاستمداری دانا ساخته که کلامی جذاب و تفکری پویا داشت.

سید محمد هاشمی تروجنی، رئیس مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی جهاد دانشگاهی نیز هدف از برگزاری اردوی طریق جاوید در چابهار را ترویج و تبیین اندیشه‌های آسمانی حضرت امام به نسل جوان دانشجو و جلوگیری از گسست فکری دانشجویان و ایجاد پیوند فکری دانشجویان با آرمان‌ها و آموزه‌های فکری حضرت امام دانست.

هاشمی تروجنی ادامه داد: شخصیتی که ذهن و زندگی‌اش جامع علم و عمل بود، اعتقادش چون صخره‌های سخت و همتش به بلندای قله‌ها بود و اندیشه‌اش از آبشخور فرهنگ قرآنی سیراب می‌شد.

بر اساس این گزارش، اردوی فرهنگی – آموزشی منطقه‌ای طریق جاوید که به همت مرکز فرهنگی دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی جهاد دانشگاهی با محوریت اندیشه‌های امام راحل به مدت سه‌روز درچابهار برگزار شد و میزبان مهمانان و اساتید و دانشجویان کشوری، استانی و منطقه‌ای بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.