صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / رحمتی: همه چیز در استقلال گل‌و بلبل نیست
رحمتی: همه چیز در استقلال گل‌و بلبل نیست

رحمتی: همه چیز در استقلال گل‌و بلبل نیست

کاپیتان تیم فوتبال استقلال بعد از برتری مقابل صنعت نفت از مشکلات این تیم سخن گفت.

امیرحسین فتحی و مهدی رحمتی

به گزارش کسب و کار نیوز، سید مهدی رحمتی بعد از پیروزی سه بر صفر استقلال برابر صنعت نفت آبادان، گفت: ما شرایط خوبی نداشتیم و روزهای سختی را سپری می‌کردیم اما توانستیم به موقعیتی برسیم که بهتر از قبل باشد. اما بازهم این تیم کار دارد و ما نیاز به تمرین، هماهنگی و انسجام داریم. در تیم ما هم شرایط گل و بلبل نیست. وقتی در تیم‌های دیگر اتفاقی می‌افتد و پول ندارند، آن را در بوق و کرنا می‌کنند که انگار مظلومند و همه امکانات در اختیار ماست.

او افزود: تنها ۲۰ درصد از قراردادها را گرفته‌ایم و نزدیک به ۴-۵ ماه است که پرداختی از سوی باشگاه نبوده است. از ‌آقای فتحی تشکر می‌کنم که دیشب به اردوی تیم آمد و حرف‌های بازیکنان را گوش کرد. بازیکنان ما حجب و حیا دارند و به دنبال مصاحبه کردن نیستند. دوست داریم این اتفاقات در تیم خودمان حل شود. از مسئولان و اسپانسر خواهش می‌کنم که به ما توجه کنند. شرایط ما سخت است و نیاز به حمایت داریم. از شخص وزیر ورزش نیز می‌خواهم به اسپانسر فشار بیاورد تا دست تیم را خالی نگذارند. امیدوارم همه چیز دست به دست هم دهد تا دو بازی آخر نیم فصل را با برد پشت سر بگذاریم.

کاپیتان استقلال همچنین درباره قرار گرفتن تیمش در گروه مرگ لیگ قهرمانان بیان کرد: این گروه تکراری شده و هر سال همین است. ما هر سال با دو سه تیم از این گروه بازی می‌کنیم و فقط یکی از آن‌ها تغییر می‌کند. قطعا با همت بازیکنان و رفع کم و کاستی‌ها، سربلند از این مسابقات بیرون می‌آییم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.