صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / تغییر بی سروصدا نایب رییس بانوان فدراسیون وزنه‌برداری

تغییر بی سروصدا نایب رییس بانوان فدراسیون وزنه‌برداری

فدراسیون وزنه برداری به نظر می رسد در سمت نایب رییسی بانوان خود تغییری ایجاد کرده که البته این کار را بدون سروصدا انجام داده است.

وزنه برداری

به گزارش کسب و کار نیوز، فدراسیون وزنه برداری ایران پس از اینکه تصمیم گرفت بخش بانوان راه اندازی کند، ریحانه طریقت را به عنوان نایب رییس منصوب کرد.

 در حالی که طریقت تلاش هایی برای پیش رفتن برنامه های بانوان داشت اما ناگهان مدتی بعد زمزمه های رفتن طریقت از سمت نایب رییسی فدراسیون به گوش می رسید. در این میان از طریق رقابت‌های وزنه برداری بانوان المپیاد استعدادی برتر متوجه یک تغییر بی سروصدا در سمت نایب رییسی فدراسیون شدیم.

 کانال تلگرامی فدراسیون وزنه برداری خبری منتشر کرد مبنی بر اینکه خانم قهرمانی سرپرست نایب رییسی بانوان در کلاس علم وزنه برداری که در حاشیه المپیاد استعدادهای برتر برگزار شد، شرکت کرده است.

نکته جالب این است که فدراسیون پس از چند دقیقه این خبر را از روی کانال تلگرام خود حذف کرد و جای سوال دارد چرا فدراسیون این خبر را حذف کرد؟ وقتی طریقت دیگر با فدراسیون همکاری ندارد و اگر فدراسیون هم نایب رییس جدید را منصوب کرده پس چرا در این مورد اطلاع رسانی نکرده است؟

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.