صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / برتری دو گله استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در نیمه تخست
برتری دو گله استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در نیمه تخست

برتری دو گله استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در نیمه تخست

شاگردان شفر موفق شدند در نیمه اول دیدارشان با طلایی‌پوشان آبادان، این تیم را با دو گل شکست دهند.

استقلال و صنعت نفت

به گزارش کسب و کار نیوز، دو تیم فوتبال استقلال و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته چهاردهم از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان نیمه نخست با برتری دو گله شاگردان شفر به پایان رسید.

گل‌های استقلال را در این دیدار فرشید باقری در دقیقه ۸ و طارق همام در دقیقه ۲۴ وارد دروازه صنعت نفت آبادان کردند.

استقلال بازی را هجومی شروع کرد و حملات پیاپی این تیم باعث شد تا آبی‌ها در دقیقه ۷ صاحب کردنر شوند. کرنر اسماعیلی روی دروازه ارسال شد و با اثرگذاری چشمی، کرار جاسم و عقیل کعبی توپ در محوطه شش قدم مقابل فرشید باقری قرار گرفت و او توانست گل نخست بازی را به ثمر برساند.

پس از آن بازی کمی آرام شد و صنعت نفت توانست یکی دو موقعیت نصفه و نیمه ایجاد کند اما این توپ‌ها راهی به دروازه استقلال پیدا نکرد.

در ادامه ضد حمله زیبای استقلالی‌ها با وریا غفوری شروع شد و او توپ را به محمدی‌مهر رساند و پاس به بیرون محمدی‌مهر با حرکت فوق‌العاده بدون توپ روح‌الله باقری همراه شد تا توپ به طارق همام برسد و او با شوتی سرکش برای بار دوم دروازه شهاب گردان را باز کند.

شاگردان شفر پس از گل دوم رو به کنترل بازی آوردند و اجازه خلق موقعیت به شاگردان بنتو را نداد. و تنها یک‌بار میلاد جهانی بود که با شوتی از زاویه بسته در دقیقه ۳۹ دروازه رحمتی را تهدید کرد. در سوی دیگر مهاجمان استقلال نیز قدر فرصت‌های بدست‌آمده را ندانستند تا بازی با همان نتتیجه دو بر صفر در نیمه نخست به پایان برسد.

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، میلاد زکی پور، فرشاد محمدی مهر، فرشید باقری، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، روح الله باقری، وریا غفوری و همام طارق

ترکیب صنعت نفت: شهاب گردان، حسین ساکی، سیروان قربانی، عقیل کعبی، اکیر ایمانی، طالب ریگانی، میلاد جهانی، کرار جاسم محمد، مصطفی احمدی، رضا جبیره و وفا هخامنش.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.