صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / بازید مدیران و مدال‌آوران ورزشی از مناطق جنگی جنوب
بازید مدیران و مدال‌آوران ورزشی از مناطق جنگی جنوب

بازید مدیران و مدال‌آوران ورزشی از مناطق جنگی جنوب

کاروان فرهنگی - ورزشی معاونان، مدیران، بسیجیان وزارت ورزش و ورزشکاران و مدال آوران به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

احمدی وزارت ورزش

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی در مراسم یادمان عملیاتی  والفجر ۸ و در جمع این کاروان فرهنگی ورزشی گفت: از اینکه در کاروان راهیان نور قهرمانان جوان ورزشکار کشورمان حضور دارم، بسیار خوشحالم. افتخاراتی که ملی پوشان‌ ایران در عرصه های ورزشی کسب کردند در این مکان معنوی و مقدس  قدر می‌دانیم اما باید بدانید اگر امروز در میادین ورزشی پرچم ایران به زیبایی به اهتزاز در می‌آید، در دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس جوانانی چون شما شجاعانه و قهرمانانه در برابر دشمن متجاوز که پشتوانه جهانی داشتند ایستادند.

سرپرست معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: اگر امروز در میادین ورزشی پرچم ایران به زیبایی به اهتزاز در می‌آید، در دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس جوانانی شجاعانه و قهرمانانه در برابر دشمن متجاوز که پشتوانه جهانی داشتند ایستادند.

او گفت: روزگاری جوانان این مرز بوم در برابر دشمنی مجهز که پشتوانه جهانی داشتند قرص و محکم و با تکیه بر خدا مقابل متجاوزین ایستادند و باعث افتخار ایرانیان در تمام تاریخ شدند. ما همواره مدیون شهدا هستیم و سر تعظیم در برابر مبارزات قهرمانانه شان فرود می آوریم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.