صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / کامران قاسم پور: باحسن یزدانی رفاقت دارم نه رقابت/ می‌خواهم در ۸۶ کیلو مدال بگیرم
کامران قاسم پور: باحسن  یزدانی رفاقت دارم نه رقابت/ می‌خواهم در ۸۶ کیلو مدال بگیرم

کامران قاسم پور: باحسن یزدانی رفاقت دارم نه رقابت/ می‌خواهم در ۸۶ کیلو مدال بگیرم

قهرمانی کشتی آزاد امید های جهان گفت: تلاش می کنم با اثبات خودم جزو مدعیان وزن ۸۶ کیلوگرم قرار بگیرم و مدال های ارزشمند این وزن را کسب کنم.

کامران قاسم پور تیم ملی کشتی آزاد زیر 23 سال

به گزارش کسب و کار نیوز در مورد  قهرمانی در مسابقات کشتی آزاد امید های جهان بیان کرد: این مدال طلا واقعا هم به خودم چسبید و هم به به علاقه مندان کشتی. بعد از اینکه در مسابقات جهانی بزرگسالان و امید فرنگی کسی نتوانست فینالیست شود، خیلی بار روانی روی تمام اعضای تیم وجود داشت و کشتی گیران قبل از فینال در لحظات آخر کشتی های خود را واگذار می کردند. از این رو من نیز استرس زیادی داشتم که بتوانم این طلسم را بشکنم و با صعود به فینال مدال طلا را بگیرم.

نمی‌خواستم شکست در ثانیه های آخر برایم رقم بخورد

او در مورد واگذار کردن کشتی ها توسط نمایندگان ایران در ثانیه های پایانی تاکید کرد: اخیرا داوری ها خیلی به ضرر کشتی گیران ما شده و در مواقعی که کشتی ۵۰-۵۰ بود ۱۰۰درصد حق را از کشتی گیران ما می گرفتند. از طرفی، هم در تیم های بزگسالان و هم در امید، کشتی گیران ما در برخی کشتی ها در حالی که جلو بودند اما ثانیه های آخر کشتی را واگذار می کردند. داور هم در برخی مواقع کشتی را از دستان نمایندگان ما در می‌آورد.

در نیمه نهایی و فینال برنامه‌هایم را پیاده کردم

قاسم پور ادامه داد: در این شرایط فشار روی من خیلی زیاد بود و نمی‌خواستم این اتفاق هم برای من هم رخ دهد و تلاش کردم، حساب شده کشتی بگیرم. در کشتی قبل از فینال می توانستم امتیاز های بیشتری بگیرم اما تصمیم گرفتم کشتی را اداره کنم و خدا را شکر موفق به پیاده کردن برنامه ام  هم در نیمه نهایی و هم در فینال شدم.

نمی‌توانم وزنم را تغییر دهم، باید در ۸۶ کیلو بمانم

قاسم پور در پاسخ به این پرسش که با توجه به حضور پرتعداد مدعیان وزن ۸۶ کیلوگرم در ایران و جهان، به فکر تغییر وزن نیست، تصریح کرد: وزن من طوری است که که نه می توانم افزایش دهم و نه کاهش و شرایط تغییر وزن را ندارم و همین وزن باقی می مانم. تمام حریفان داخلی و خارجی هم زحمت می کشند که حرف اول را در این وزن بزنند و من هم تلاش می کنم جزو مدعیان این وزن باشم و به مدال های بزرگ این وزن برسم.

با حسن یزدانی بحث رفاقت دارم نه رقابت/ هر کس شایسته‌تر است ملی‌پوش می‌شود

او در مورد رقابتی که با حسن یزدانی در سطح بزرگسالان خواهد داشت، گفت:  ما با هم رفیق هستیم . کشتی ۶ دقیقه است و بعد از آن رفاقت است که باقی می ماند و بحث رقابت مطرح نیست. امیدوارم هر کسی بیشتر زحمت بکشد به حقش برسد و دوبنده تیم ملی را بپوشد  و اصلا بحث رقابت بین ما نیست.

مدال طلایم را پس از یک ساعت فراموش کردم/ تلاشم برای المپیک است

قهرمان امیدهای جهان با اشاره به هدف خود برای رسیدن به مدال های بیشتر، بیان کرد: من همان یک ساعت اول به مدال طلایم فکر کردم و الان دیگر فراموشش کردم و تلاش می کنم به اهداف دیگرم برسم . سقف آرزوی تمام ورزشکاران رسیدن به مدال المپیک است  و من هم از این قاعده مستثنی نیستم و تلاشم را می کنم که روی سکوی المپیک بروم. تمام هدفم این است که در مسابقات داخلی و خارجی خوب کشتی بگریم و خودم را ثابت کنم. امیدوارم کادر فنی تیم های ملی هم به من اعتماد کنند  و به من میدان دهند. در این  یکی دوسال اخیر از جوانان تا امید و بزرگسالان برخی مواقع پشت خط ماندم و امیدوارم بتوانم خودم را ثابت کنم.

قاسم پور در پایان گفت: از خانواده ام و مربیانم و همچنین رییس هیات کشتی جویبار تشکر می کنم. امیدوارم روزی بتوانم جواب زحمات تمام کسانی که من را حمایت کردند، بدهم.

 انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.