صفحه اصلی / فرهنگی / کتاب و رسانه / کارگردان «متولد۶۵» در «کتاب‌باز» از هنر قصه گویی می گوید
کارگردان «متولد۶۵» در «کتاب‌باز» از هنر قصه گویی می گوید

کارگردان «متولد۶۵» در «کتاب‌باز» از هنر قصه گویی می گوید

مجید توکلی، کارگردان متولد 65 امشب هفتم آذرماه، با حضور در برنامه «کتاب‌باز»، از قصه گویی سخن خواهد گفت.

به گزارش کسب و کار نیوز، مجید توکلی بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون ایران که تاکنون در پروژه های تلویزیونی و سینمایی رهایم نکن، فیلم بوی کافور، عطر یاس و فیلم حبیب ایفای نقش کرده است و فیلم سینمایی متولد ۶۵ را به روی پرده سینما برده است، امشب مهمان برنامه تلویزیونی کتاب باز خواهد شد.
او در برنامه امشب کتاب باز از ارتباطش با کتاب و کتابخوانی می گوید و راجع به قصه و این مقوله در سینما، کتاب‌های خوانده و ناخوانده‌اش و اینکه آیا جای هنر قصه‌گویی در سینمای ایران خالی است یا نه؛ با مجری این برنامه فرهنگی به گپ و گفت و گو می نشیند.
در بخش دوم «کتاب‌باز» (بخش ثابت چهارشنبه شب‌ها) مجتبی شکوری با صحبت درخصوص حال خوب و سبک زندگی با مخاطبان همراه است.
این برنامه فرهنگی در نخستین هفته از فصل سوم، در قالب یک مقدمه با پنج رویکرد اعم از داستان نویسی و شعر، ورزش، ادبیات آیینی و ارزشی، سینماگران و هنرمندان عرصه نمایش و نهایتا گریزی به موضوعات متفاوت برنامه‌های گذشته کار خود را آغاز کرد.
این برنامه در هر یک از قسمت‌های جدید در هفته اول برنامه، با فضایی آمیخته به کتاب و کتابخوانی، نگاهی به قسمت‌های قبلی در فصل‌های گذشته داشته است.
«کتاب‌باز» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا رضاییان و اجرای سروش صحت، شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود و تکرار آن ساعت ۱ بامداد، ۸ صبح و ۱۳ بعدازظهر روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.
فراهنگ ** خ.ع ** ۱۳۵۵ **

همچنین مطالعه کنید:

یک ایرانی رکورد جهانی طولانی ترین مستند ویدیویی از مسیر زندگی را ثبت کرد

احمدرضا شجاعی در این نشست خبری از ۲۰ سال سابقه مداوم فعالیت های خود و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.