صفحه اصلی / اصناف / واحدهای تولیدی باید دیده شوند
واحدهای تولیدی باید دیده شوند

نماینده اتاق اصناف ایران در فارس:

واحدهای تولیدی باید دیده شوند

نماینده اتاق اصناف ایران در استان فارس، شهرستان داراب گفت: حلقه مفقوده اقتصاد کشور تولید آن است که بهای چندانی به آن داد نشده است و این موضوع باید به عنوان اصل مد نظر مسئولان قرار بگیرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اتاق اصناف ایران، احمد خارچینه افزود: واحدهای تولیدی موتور محرک اقتصاد کشور هستند و اولین ضربه های تحریم به تولیدکنندگان وارد شده است و اتاق اصناف ایران باید تکیه گاه واحدهای تولید کشور باشد و دولت نیز برای خروج از بحران های اقتصادی تمام تلاش خود را برای احیاء واحدهای تولیدی بکار بگیرد.
وی تصریح کرد: واحدهای تولیدی باید بر اساس فروش و دسترسی به سهم بازار چشم انداز و استراتژی های خود را تعریف کنند که در شرایط اقتصادی کنونی چشم اندازی وجود ندارد.
خارچینه افزود: ارائه تسهیلات برای کمک به واحدهای تولیدی از جمله دغدغه های موجود در میان تولیدکنندگان و فعالان این عرصه به حساب می آید.
وی ادامه داد: بدون تردید حل این دغدغه و ارائه تسهیلات لازم به واحدهای تولیدی، می تواند چرخه تولید را در شهرستان سرعت بخشیده و کمک شایانی را به توسعه هر چه بیشتر اقتصادی منطقه کند.
نماینده اتاق اصناف ایران در استان فارس، شهرستان داراب اظهار کرد: قوانین دست و پا گیر نیز نیاز به بازنگری دارند و رفع موانع تولید باید در اولویت برنامه ها اتاق اصناف ایران و دولت باشد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.