صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / هیات رئیسه نجات‌غریق در استرالیا، بانوان ملی‌پوش در خانه/ نایب رئیس فدراسیون: شورا مجوز نداد
هیات رئیسه نجات‌غریق در استرالیا، بانوان ملی‌پوش در خانه/ نایب رئیس فدراسیون: شورا مجوز نداد

هیات رئیسه نجات‌غریق در استرالیا، بانوان ملی‌پوش در خانه/ نایب رئیس فدراسیون: شورا مجوز نداد

مهدی حیدری نایب رئیس فدراسیون نجات‌غریق ایران معتقد است که اعزام نشدن تیم ملی بانوان به رقابت‌های جهانی ۲۰۱۸ استرالیا اتفاق خاصی نیست.

مسابقات امیدهای آینده نجات غریق تهران

به گزارش کسب و کار نیوز گفت: در مورد اعزام نشدن تیم بانوان باید بگویم همه اعزام‌های ما زیر نظر شورای برون مرزی است و باید مجوز را کسب کنیم تا بتوانیم ورزشکاران خود را اعزام کنیم. جلسه شورا هم همیشه در نزدیکی‌های اعزام صورت می‌گیرد که به همین دلیل مجوز اعزام بانوان ما صادر نشد.

او در پاسخ به این سوال که تکلیف هزینه‌های صورت گرفته برای برگزاری اردوهای تیم ملی بانوان چه می‌شود؟ توضیح داد: صحبت‌هایی که در مورد این مسائل می‌شود شیطنت است! هزینه‌هایی که ما برای برگزاری اردوهای تیم ملی داشتیم بسیار کم بود چرا که اصولا رشته نجات‌غریق ورزش کم هزینه‌ای است.

نایب رئیس فدراسیون نجات‌غریق در پاسخ به این سوال که چرا پیش از برگزاری اردوها در مورد اعزام شدن تیم بانوان با شورای برون مرزی هماهنگی‌ها صورت نگرفت، اظهار کرد: چندان هم اتفاق خاصی رخ نداده که تیم بانوان اعزام نشده است! همیشه این اتفاق‌ها در ورزش ما رخ می‌دهد اما همانطور که گفتم این صحبت‌ها شیطنت‌هایی بود که رخ داد. ما نیز می‌خواستیم تیم بانوان را با رعایت همه مباحث اسلامی در کنار تیم مردان به این رقابت‌ها اعزام کنیم اما مجوز مورد نظر صادر نشد.

حیدری همچنین در پاسخ به این سوال که حواشی جایگزین شدن اجباری ایلخان نوری به جای ورزشکار تیم ملی تا چه حد صحت دارد؟ توضیح داد:صحبت‌هایی که در این چند روز انجام می‌شود صحت ندارد چرا که همه برنامه‌های ما از قبل مشخص شده بود. این صحبت‌ها شیطنت برخی افراد بود که الان هم مشخص نیست کجا هستند. نوری از بهترین‌های نجات غریق ایران است و مدال‌های او از سال ۲۰۰۴ برای همه اهالی این رشته مشخص است. ایلخان نیز به همراه تیم تمرین کرده و به جرات می‌توانم بگویم او از بهترین‌های تیم ملی و شاید بهتر از بقیه افراد تیم است. نتیجه‌های خوب به دست آمده نیز حاصل تلاش تیمی بود. صحبت‌هایی که در مورد اعزام ورزشکاران وجود دارد شیطنت است و همه چیز به صورت برنامه ریزی شده از قبل صورت گرفت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.