چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / شهریاری: وحدت جناح‌ها و مذاهب، دشمن را از دست‌اندازی به منابع مایوس می‌کند

شهریاری: وحدت جناح‌ها و مذاهب، دشمن را از دست‌اندازی به منابع مایوس می‌کند

یک عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: وحدت جناح‌ها و مذاهب در کشور، دشمن را از دست اندازی به منابع کشور مایوس می کند.

سیدکمال‌الدین شهریاری

سید کمال الدین شهریاری در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر ضرورت وحدت در بین جناح ها و اقوام و مذاهب مختلف در کشور برای مقابله با تحریم ها بیان کرد: نه تنها شرایط امروز ایجاب می کند که وحدت در بین اقوام و گروه های سیاسی، مذهبی و قومی در کشور تقویت شود بلکه در یک کشور همیشه باید وحدت و یکپارچگی دیده شود.

وی در ادامه اظهار کرد: وحدت باعث می شود تا دشمن از دست اندازی به منابع کشور مایوس شود و از سوی دیگر شاهد شکل گیری هم افزایی در کشور و استفاده بهینه از ظرفیت ها و فرصت های کشور شود.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس تصریح کرد: در چنین مقطع زمانی که ما با تحریم های ناجوانمردانه آمریکا مواجه هستیم و در داخل نیز مشکلات اقتصادی برای کشور ایجاد شده است، وحدت و یکپارچگی ضرورت خود را بیش از گذشته نشان می دهد.

شهریاری افزود: ما اگر در داخل کشور با یکدیگر متحد باشیم می توانیم در مقابل فشارها و تحریم های دشمن محکم بایستیم و دشمن را مایوس کنیم اما اگر در داخل به دنبال تفرقه و فرافکنی باشیم و مشکلات را بر گردن یکدیگر بیندازیم و اهداف سیاسی و جناحی خود را دنبال کنیم، دشمن جری‌تر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ما نباید با اختلاف به دشمن اجازه دهیم تا از شرایط سوءاستفاده کند بلکه باید یکپارچه در مقابل دشمن بایستیم. ان‌شاءالله با الگو برداری از هفته وحدت شاهد وجود وحدت واقعی در بین گروه ها، اقوام و جناح ها در سطح کشور برای شکست دشمن باشیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.