صفحه اصلی / اصناف / برندها / ساندار پیچای قربانی جدید دونالد ترامپ است؟

ساندار پیچای قربانی جدید دونالد ترامپ است؟

ساندار پیچای مدیرعامل گوگل که از مدت ها پیش تحت نظر و زیر ذره بین کنگره ایالات متحده بود به طور رسمی برای ادای شهادت برابر کنگره احضار شد.

ساندار پیچای مدیرعامل گوگل که از مدت ها پیش تحت نظر و زیر ذره بین کنگره ایالات متحده بود به طور رسمی برای ادای شهادت برابر کنگره احضار شد.

 ساندار پیچای باید روز ۵ دسامبر برای پاره ای از توضیحات در خصوص ادعاهای جمهوری خواهان در کنگره حاضر شود. ناگفته پیداست که موتور محرکه این جریان اعتراضی را از ماهها پیش دونالد ترامپ زد. او معتقد است که برخی شبکه های اجتماعی و البته موتور جستجوی گوگل نتایج جستجوی خود را ضد جمهوری خواهان و به نفع دموکرات ها تنظیم کرده اند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از انتخاب،این اولین جلسه رسمی خواهد بود که پیچای را موظف می کند در برابر کنگره شهادت دهد پیش از این نیز مارک زاکربرگ طعم حضور و ادای شهادت در کنگره را چشیده است و به نظر می رسد نوبتی هم که باشد نوبت ساندار پیچای است. گرچه افرادی مثل لری پیچ از بنیانگذاران گوگل و جک دورسی مدیرعامل توییتر نیز احتمالا گزینه های بعدی خواهند بود.

در ماه اوت، دونالد ترامپ علنا خواستار رسیدگی به رفتار شبکه های اجتماعی و موتورهای جستجو شد . او اعلام کرد که توییتر و گوگل نتایج جستجوی جعلی را به مخاطبان نشان می دهند و حتی در ژانویه گذشته نیز مدعی شد که گوگل سخنرانی های عیدانه باراک اوباما را بیش از سخنان او به مخاطبان ارائه می کند.

اما گوگل به سرعت ادعای رییس جمهور فعلی ایالات متحده را رد کرد و گفت که صفحه اصلی گوگل در ماه ژانویه بارها آدرسهای اینترنتی ترامپ و اطلاعات او را به نمایش گذاشته است و اساسا با توجه به این که گوگل وابسته به هیچ نوع جهت گیری سیاسی نیست، بنابراین دلیلی برای تبلیغ رئیس جمهور فعلی یا پیشین ایالات متحده ندارد.

گوگل طی ماه جاری میلادی نیز با مشکلاتی داخلی دست و پنجه نرم کرده است. برای مثال تظاهرات ۲۰ هزار کارمند شرکت علیه رفتارهای آزارگر جنسی را می توان نمونه ای از همین چالشها دانست.

در کنار این ها گوگل درباره پروژه Dragonfly، که به دولت چین وابسته است نیز به مشکل برخورده زیرا برخی از کارمدان معتقدند این پروژه همراستای همکاری با سانسورچی های چینی است.

همچنین مطالعه کنید:

افزایش سهم درآمدهای پایدار به ۵۲ درصد/ ضمانت بانکی جایگزین مالیات تولیدکنندگان

به گزارش کسب و کار نیوز ، سخنگوی اقتصادی گفت: دلیل تاخیر نهایی شدن قانون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.