صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / دیجی‌کالا آمار فروش برندهای ایرانی را افزایش داده است

کنفرانس فروشندگان مارکت‌پلیس دیجی‌کالا:

دیجی‌کالا آمار فروش برندهای ایرانی را افزایش داده است

در پلتفرم مارکت‌پلیس دیجی‌کالا نرخ رشد سهم برندهای ایرانی از فزوردین تا آبان ۱۳۹۷، بسیار قابل توجه بوده است.

دومین کنفرانس فروشندگان مارکت‌پلیس دیجی‌کالا عصر روز سه‌شنبه ۶ آذر ماه ۹۷ در هتل هما برگزار شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از نوپانا، در این مراسم ۱۸۰۰ نفر از فروشندگان موفق مارکت‌پلیس دیجی‌کالا از سراسر کشور با حضور مدیران این شرکت حضور داشتند و داستان‌های موفقیت، تجربه و دستاوردهایی که در یک سال گذشته کسب کرده‌اند را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند. شعار این مراسم «با هم رشد کنیم» بود.

هم‌اکنون ۱۵ هزار فروشنده در بستر مارکت‌پلیس دیجی‌کالا با این فروشگاه آنلاین همکاری می‌کنند. بر اساس اطلاعات ارائه شده در این نشست، فروش برندهای ایرانی در مارکت‌پلیس دیجی‌کالا، در طی چند ماه اخیر رشد چشمگیری داشته است.

همچنین برادران محمدی (بنیان‌گذارن دیجی‌کالا) طی سخنان خود در این نشست اعلام کردند که تنوع محصولات دیجی‌کالا با تکیه بر پلتفرم مارکت‌پلیس تا پایان سال به ۱ میلیون کالا خواهد رسید.

یکی از مدیران دیجی‌کالا در این نشست گفت: «به‌زودی دیجی‌کالا به فروشندگانش امتیاز می‌دهد و فروشنده‌های برگزیده نشان برتر دریافت می‌کند.»

نیما رسول‌زاده، مدیر محتوای دیجی‌کالا نیز از اهمیت و ریزه‌کاری‌های محتوا و تاثیر آن در افزایش فروش به فروشندگان مارکت‌پلیس گفت.

در پلتفرم مارکت‌پلیس دیجی‌کالا فروشنده‌های مختلف کالای‌شان را روی این سایت قرار می‌دهند و دیجی‌کالا به صورت خودکار بهترین قیمت را در اول لیست نشان می‌دهد. برای مثال برخی کالاها چندین فروشنده مختلف دارد و فروشنده‌ای که بهترین قیمت را ارائه دهد در بالای لیست قرار می‌گیرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.