صفحه اصلی / استان ها / کهگیلویه و بویراحمد / اول تراکتور را نجات دهید بعد خودمان!

اول تراکتور را نجات دهید بعد خودمان!

مدیرکل بحران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز بنا به درخواست فرماندار دنا یک مورد خطر جانی برای دو سرنشین تراکتور در رودخانه بشار منطقه پاتاوه محدوده منطقه «لما» گزارش شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، «وحید محمدی تبار» افزود: با هماهنگی با مرکز فوریت های پزشکی و هلال احمر استان نیرو های امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند .

وی اظهارکرد: سپس بالگرد اوژانس هوایی نیز نیرو و تجهیزات هلی برد کرد، که جان این دو نفر را نجات دهند .

مدیرکل بحران استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پس از ۳ ساعت تلاش و هماهنگی خوشبختانه هر دو نفر نجات یافتند. اما برخی ها آگاهی ندارند که چنین عملیات ها و پرواز هلیکوپتر چه هزینه های سنگینی دارد و از طرفی چه استهلاک نیرویی هم در بعد انسانی و مادی و هم روحی دارد و چه استرس ها و درد سرهایی به مدیریت بحران استان و نیروهای امدادی و خدمات رسان وارد می کند .

محمدی تبار تصریح کرد: این دو فرد اظهار می کردند؛ اول تراکتورمان را نجات دهید بعد خودمان را ! و دردسرهای زیادی، برای نیروهای اوژانس، امداد و نجات، فرمانداری و مدیریت بحران ایجاد کردند .

وی ادامه داد: باید روی بحث آموزش و فرهنگ سازی بیشتر کار کرد؛ برخی ها به نکات ایمنی و هشدارهای مراجع رسمی توجه نمی کنند هم برای خودشان و هم برای مسئولین دردسر ایجاد می کنند .

مدیرکل بحران استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در پایان از دکتر پورانفر ریاست محترم فوریتهای پزشکی استان و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و همکاران‌شان و فرمانداری دنا کمال تشکر را دارم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرکز فنی و حرفه ای

فعالیت ۹۷ مرکز فنی و حرفه ای در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “فرج اله راد” افزود: ۱۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.