صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / کلنگ زنی سه باب مدرسه در استان خوزستان با مشارکت بانک ملی
کلنگ زنی سه باب مدرسه در استان خوزستان با مشارکت بانک ملی

کلنگ زنی سه باب مدرسه در استان خوزستان با مشارکت بانک ملی

آیین کلنگ زنی احداث سه مدرسه در استان خوزستان با حضور مسئولان بانک ملّی ایران، نماینده خرمشهر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار خرمشهر و مسئولان نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان برگزار شد.

بانک ملی ایران در قاب ایبِنا

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملّی ایران، در این مراسم سعید طاهری رئیس اداره امور شعب استان خوزستان بانک اظهار کرد: بانک ملّی ایران در راستای مسئولیت های اجتماعی خود که علاوه بر ارائه خدمات پولی و مالی در سطح جامعه انجام می شود،با تامین مبلغ شش میلیارد ریال در احداث این مدارس که در شهرهای خرمشهر، اروند کنار و بخش رفیع سوسنگرد کلنگ زنی شد، مشارکت کرده است.

وی همچنین با قدردانی از صاحبان حساب قرض الحسنه که با ایجاد منابع قرض الحسنه در بانک، مشارکت هر چه بیشتر را در امور عام المنفعه موجب می شوند، عموم مردم را به شرکت در این امر حسنه دعوت کرد.

در حاشیه این مراسم محمود خادمیان رییس صندوق پس انداز ملّی ایران نیز در دیدار با فرماندار ویژه خرمشهر و نماینده مجلس این شهر اظهار کرد: بانک ملی ایران با اقدامات خیرخواهانه و عام المنفعه در استان خوزستان امیدوار است بتواند سهمی هر چند کوچک در محرومیت زدایی از این استان زر خیز را داشته باشد.

همچنین ولی الله حیاتی فرماندار ویژه خرمشهر و عبدالله سامری نماینده خرمشهر در مجلس شورای اسلامی نیز از اقدامات مشارکتی بانک ملّی ایران در سطح شهر خرمشهر و استان خوزستان قدردانی کردند.

 

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.