صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / کلنگ احداث سومین مجتمع آموزشی شبانه روزی صدرهاشمی‌نژاد در سنندج به زمین زده شد
کلنگ احداث سومین مجتمع آموزشی شبانه روزی صدرهاشمی‌نژاد در سنندج به زمین زده شد

در آستانه ميلاد رسول اکرم (ص)

کلنگ احداث سومین مجتمع آموزشی شبانه روزی صدرهاشمی‌نژاد در سنندج به زمین زده شد

همزمان با هفته وحدت و در آستانه ميلاد با سعادت رسول اکرم (ص) طي مراسمي با حضور جمعي از مديران کشوري و لشگري، کلنگ احداث سومين مجتمع بنياد خيريه فرهنگي و آموزشي صدرهاشمي‌نژاد در شهر سنندج به زمين زده شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این مراسم که با حضور استاندار، مدیر کل آموزش و پرورش، جمعی از مقامات لشگری استان کردستان و اهالی شهر سنندج برگزار شد، مهندس محمد صدرهاشمی‌نژاد بنیان‌گذار بنیاد خیریه صدرهاشمی‌نژاد طی سخنانی با اشاره به اهداف راه اندازی این بنیاد گفت: بنیاد خیریه صدرهاشمی‌نژاد با هدف ایجاد فضای آموزشی و پرورشی مناسب برای تربیت و پرورش فرزندان با استعداد و محروم کشور ایجاد شد.
وی اظهار داشت: در این راستا تاکنون دو مجتمع آموزشی در استان‌های کرمان و فارس احداث شده که مجتمع استان کرمان در حال حاضر پذیرای ۲۴۵ دانش آموز با استعداد و محروم است. در این مجتمع‌ها که به صورت شبانه روزی اداره می‌شوند، به دانش آموزان دختر و پسر آموزش‌های لازم داده شده و مسایل ورزشی، درمانی ، پرورشی و … آنها نیز با استانداردهای بالا انجام خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه در سال جاری ۴۰ نفر از دانش آموزان مجتمع کرمان در آستانه ورود به دانشگاه قرار دارند، گفت: تمام پیش‌بینی‌های لازم برای ادامه تحصیل این افراد در بهترین دانشگاه‌های کشور انجام شده و به امید خدا و با همت این عزیزان و تلاش اعضای بنیاد، شاهد موفقیت‌های این دانش آموزان خواهیم بود.
مهندس صدرهاشمی‌نژاد در خصوص حد حمایت‌های بنیاد خیریه صدرهاشمی‌نژاد از دانش آموزان تحت پوشش این بنیاد گفت: حمایت از دانش آموزانی که جذب بنیاد شوند، ادامه دار خواهد بود، تا جایی که این افراد بعد از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه کار پیدا کنند و تشکیل خانواده دهند.
وی اظهار داشت: دومین مجتمع بنیاد صدرهاشمی‌نژاد در استان فارس در حال احداث است که این مجتمع به زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
رئیس هیات مدیره بنیاد خیریه فرهنگی و آموزشی صدرهاشمی‌نژاد با اشاره به اینکه این مجتمع‌های آموزشی در ۳۱ استان کشور احداث می‌شود، گفت: مجتمع سنندج سومین مرکز آموزشی بنیاد خواهد بود.
وی توسعه این مراکز را زمینه ساز توسعه یافتگی در کشور دانست و گفت: به این باور رسیده‌ایم که اگر پیشرفت و توسعه در جامعه‌ای صورت گیرد بسیاری از کشمکش‌ها و معضلات هم در آن کاهش می‌یابد.
وی خاطرنشان کرد: پس از اینکه ۳۱ مجتمع آموزشی را در استان‌های کشور احداث کردیم اگر نیاز باشد در کشورهای همسایه همچون عراق، افغانستان و تاجیکستان و … نیز فعالیت‌های عام‌المنفعه ما ادامه خواهد یافت.
در این مراسم بهمن مرادنیا استاندار کردستان نیز طی سخنانی ضمن قدردانی از حسن توجه مدیران بنیاد خیریه فرهنگی و آموزشی صدرهاشمی‌نژاد گفت: مردم شریف و خونگرم کردستان این اقدام را فراموش نخواهند کرد و نام صدرهاشمی نژاد به عنوان یک فرد خیر و نیک‌اندیش در اذهان مردم کردستان باقی خواهد ماند.
وی افزود: انجام خدمات خداپسندانه و نیک برای آینده فرزندان این مرز و بوم جای شکرگزاری دارد.
رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان نیز در این مراسم ضمن تشریح آخرین وضعیت سرانه فضای آموزشی در این استان گفت: ۳۰ درصد از مدارس استان غیر استاندارد است و ۲۸۰ مدرسه نیز کاملا فرسوده است.
وی ضمن قدردانی از بنیاد خیریه فرهنگی و آموزشی صدرهاشمی‌نژاد ابراز امیدواری کرد با راه اندازی مجتمع بنیاد خیریه فرهنگی و آموزشی صدرهاشمی نژاد فرصت ادامه تحصیل برای استعداد های محروم استان کردستان فراهم شود.
در ادامه این مراسم لوح قدردانی استاندار کردستان به مهندس صدرهاشمی‌نژاد بنیان‌گذار، سیاوش زراعتی مدیرعامل و حسینی مدیر استان‌های بنیاد خیریه فرهنگی و آموزشی صدرهاشمی‌نژاد اهدا شد؛ ضمن اینکه از زحمات شیخ حسامی که تلاش زیادی برای اجرای این پروژه انجام داده بود قدردانی شد.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.