صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / کسی در فدراسیون جودو پاسخگو نیست!
کسی در فدراسیون جودو پاسخگو نیست!

کسی در فدراسیون جودو پاسخگو نیست!

با وجود گذشت زمانی در حدود یک ماه از آغاز کار عمادی به عنوان سرپرست فدراسیون جودو و انتخاب پر سر و صدای درخشان رییس سابق فدراسیون به عنوان نایب رییس، اما مسئولان این فدراسیون پاسخگوی آخرین وضعیت این فدراسیون نیستند.

جودو

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدرضا عمادی نایب رییس سابق فدراسیون جودو که هیچ حکمی نیز مبنی بر نایب رییسی فدراسیون دریافت نکرده بود، روز ۱۲ آبان ماه و پس از استعفای اجباری درخشان از ریاست فدراسیون جودو بدلیل بازنشستگی، به عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب شد تا مقدمات برگزاری انتخابات این فدراسیون را در فضایی سالم مهیا کند.

اما عمادی پس از قبول سرپرستی، بلافاصله درخشان را به عنوان سرپرست نایب رییسی فدراسیون انتخاب کرد؛ انتخابی که حواشی مختلفی در راه برگزاری انتخاباتی سالم و بدور از حاشیه را برای فدراسیون جودو رقم زد.

حال با وجود یک‌ماه از سرپرستی عمادی در فدراسیون، وی و دیگر مسئولان فدراسیون در دسترس رسانه ها نیستند تا پاسخگوی سوالات آن ها درخصوص شرایط جودو، علت انتصاب درخشان، زمان آغاز ثبت نام ها، وضعیت تیم ملی بانوان و مسائل دیگر باشند تا جاییکه روابط عمومی فدراسیون نیز بارها از دادن شماره تماس سرپرست جدید فدراسیون طفره رفته است!

امید است مسئولان در جایگاه و سمت های مختلف تحت هر شرایطی، پاسخگویی به رسانه ها به عنوان نمایندگان مردم را یکی از مهمترین وظایف خود بدانند.

این در حالیست که پیش از این نیز فدراسیون جودو  ورزشکاران این رشته را از مصاحبه با خبرنگاران منع کرده بود!

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.