صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / هر کمان کامپوند ۵۵ میلیون تومان شده است/ تلاشمان جبران عقب‌ماندگی است
هر کمان کامپوند ۵۵ میلیون تومان شده است/ تلاشمان جبران عقب‌ماندگی است

مجید احمدی:

هر کمان کامپوند ۵۵ میلیون تومان شده است/ تلاشمان جبران عقب‌ماندگی است

سرمربی تیم کامپوند یکی از مشکلات کمانداران را به جز خوابگاه، گران شدن تجهیزات عنوان کرد و گفت: امیدوارم با حمایت مسوولان و رییس فدراسیون تجهیزات لازم برای کمانداران خریداری شود.

تیم کامپوند

مجید احمدی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: طبق رکوردگیری که در نخستین اردوی تیم ملی کامپوند انجام دادیم از ۲۴ کماندار دعوت شده به این اردو پس از انجام چند مرحله رکوردگیری درون اردویی ۱۴ نفر حذف شدند و تنها ۱۰ نفر (۵ کماندار زن و ۵ کماندار مرد) به اردوی بعدی می‌شوند که این تعداد پس از شرکت در چند مرحله اردو و رکوردگیری در نهایت نفرات اصلی تیم ملی برای شرکت در کاپ آسیا که فروردین ماه در تایلند برگزار می‌شود، مشخص خواهند شد.

وی گفت: تلاشمان بر این است تا رکوردها را ارتقاء ببخشیم و عقب‌ماندگی کامپوند را جبران کنیم. البته با پتانسیل بالایی که در این تیم وجود دارد قطعا می‌توانیم به جایگاه قبلی خود بازگردیم.

سرمربی تیم کامپوند یکی از مشکلات کمانداران کامپوند را گران شدن تجهیزات عنوان کرد و افزود: با گران شدن دلار تجهیزات تیروکمان نیز گران شده است و بسیاری از کمانداران قدرت خرید تجهیزات از جمله تیر را ندارند. به عنوان نمونه اگر در گذشته با ۱۵ میلیون می‌توانستیم کمان حرفه‌ای تهیه کنیم الان همان کمان را باید با ۵۵ میلیون تومان خریداری کرد و این هزینه سنگینی برای یک کماندار است. البته رییس فدراسیون قول داده تجهیزات لازم را در اختیار کمانداران قرار دهد که امیدوارم این مساله عملیاتی شود.

احمدی درباره برنامه تیم ملی تا پایان سال خاطرنشان کرد: امسال مسابقه خاصی نداریم و سال آینده برای شرکت در کاپ آسیا ابتدا فروردین ماه راهی تایلند می‌شویم. همچنین سه مسابقه تدارکاتی برای شرکت در مسابقات جهانی هلند پیش‌بینی شده است. به هر صورت هدف اصلی مسابقات جهانی و کسب نتایج خوب در این تورنمنت است که امیدوارم سال آینده بتوانیم عقب ماندگی‌های کامپوند را جبران کنیم و از نظر رنکینگ در جایگاه خوبی قرار بگیریم.

وی در پایان پیرامون پرداخت بدهی‌های خود از سوی فدراسیون گفت: مبلغ ریالی خود را از فدراسیون دریافت کردم اما هنوز طلب دلاری‌ام باقی مانده که البته رییس فدراسیون قول داده این بدهی نیز پرداخت شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.