صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / رکورد عجیبی که جاوید در فوتسال به ثبت رساند
رکورد عجیبی که جاوید در فوتسال به ثبت رساند

رکورد عجیبی که جاوید در فوتسال به ثبت رساند

آقای گل دو دوره اخیر لیگ برتر فوتسال، رکوردی جدیدی از خود در سال ۱۳۹۷ به ثبت رسانده است.

مهدی جاوید

به‌ گزارش ‌ایسنا، مهدی جاوید ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در تمام ۲۰ بازی که در سال ۱۳۹۷ با تیم‌های مختلف به میدان رفته است، موفق شده گلزنی کند. جاوید آقای گل و بهترین بازیکن دو دوره اخیر لیگ برتر، ابتدا با تیم بانک بیروت لبنان در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کرد و در ۶ بازی موفق شد ۱۲ گل به ثمر برساند و در نهایت نیز به عنوان بهترین بازیکن جام باشگاه‌ها انتخاب شد. او همچنین در هر سه بازی تورنمنت بین المللی تبریز گلزنی کرد و در ترکیب تیم ملی فوتسال ایران، سه بار پایش به گلزنی باز شد.

جاوید در لیگ برتر ایران نیز تاکنون در ۱۱ بازی در ترکیب گیتی پسند حضور داشته که در مجموع ۱۷ بار گلزنی کرده است. جاوید در حالی با ۱۷ گل در رده دوم جدول گلزنان لیگ حضور دارد که تا هفته ششم لیگ به دلیل حضور در جام باشگاه‌ها، غایب بود.

موتور گلزنی این روزهای فوتسال ایران که به اعتقاد کارشناسان در دوران اوج خود قرار دارد، از سوی AFC در بین سه نامزد عنوان برترین بازیکن آسیا قرار گرفت اما با افشای نام اصغر حسن‌زاده پیش از برگزاری مراسم به عنوان برنده این جایزه، به سیاست‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا در نحوه انتخاب و معرفی برترین بازیکن فوتسال اعتراض کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.