صفحه اصلی / سیاسی / سیاست خارجی و هسته ای / حمایت دیپلماسی اقتصادی از فعالان اقتصادی در حوزه اوراسیا
حمایت دیپلماسی اقتصادی از فعالان اقتصادی در حوزه اوراسیا

حمایت دیپلماسی اقتصادی از فعالان اقتصادی در حوزه اوراسیا

به منظور توسعه و گسترش همکاری‌های اقتصادی و تجاری و رفع محدودیت‌ها و موانع توسعه تجارت بین ایران و ارمنستان و اتحادیه اوراسیا و بنا به پیشنهاد سفیر کشورمان در ایروان، جلسه مشترکی با حضور فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان ایرانی و با حضور انصاری معاون اقتصادی وزیرامور خارجه در این وزارتخانه برگزار شد.

دیدار فعالان اقتصادی با سفیر ایران در ایروان

به گزارش کسب و کار نیوز،‌ در ابتدای این نشست سید کاظم سجادی با معرفی شرکت کنندگان و علاقه‌مندی شرکت‌های ایرانی برای حضور در بازار ارمنستان و کشورهای حوزه اتحادیه اوراسیا، خواستار رفع  موانع و محدودیت‌های موجود و استفاده از موقعیت‌ها و ظرفیت‌های موجود  در نتیجه انعقاد تفاهم نامه امضا شده بین ایران و اتحادیه اوراسیا شد.

در ادامه این دیدار انصاری معاون اقتصادی وزیر امور خارجه کشورمان ضمن استقبال از برگزاری اینگونه جلسات آمادگی وزارت خارجه را برای هرگونه همکاری در این زمینه ابراز داشت.

فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان حاضر در این جلسه نیز در ادامه به معرفی سوابق و حوزه فعالیت‌شان از قابلیت و توانمندی شرکت‌های تحت مسئولیت خود و کالاهای تولیدی برای حضور در بازار این اتحادیه صحبت کردند که از کیفیت و قیمت مناسب و توانایی رقابت با دیگر محصولات خارجی در این حوزه برخوردار است.
در پایان این نشست مقرر شد با فعال سازی خانه تجارت اوراسیا و پشتیبانی معاونت اقتصادی وزارت خارجه علاقه‌مندان به همکاری و حضور در این حوزه مورد حمایت دستگاه‌های مسئول قرار گیرند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اسلامی: تولید اورانیوم ۶۰ درصد از روز گذشته در فردو آغاز شد

به گزارش ایسنا محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه محیط زیست درباره واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.