صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / از اظهار نظر درباره وضعیت پرونده‌های دانشجویان بازداشتی حوادث دی‌ماه منع شدم

معاون فرهنگی دانشگاه تهران:

از اظهار نظر درباره وضعیت پرونده‌های دانشجویان بازداشتی حوادث دی‌ماه منع شدم

معاون فرهنگی دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه از اظهار نظر در خصوص وضعیت پرونده‌های دانشجویان بازداشتی وقایع دی ماه اخیر این دانشگاه منع شدم، گفت: قرار بر این است که فقط قوه قضائیه در این زمینه اظهار نظر کند؛ اما به طور کلی برخورد مناسبی با این دانشجویان صورت گرفته است.

سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران

دکتر مجید سرسنگی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب در پاسخ به آخرین وضعیت پرونده‌های دانشجویان بازداشتی حوادث دی ماه سال گذشته دانشگاه تهران اظهار کرد: من اطلاعات دقیقی از وضعیت پرونده‌های این دانشجویان در اختیار ندارم. البته بخشی از اطلاعات را در اختیار دارم، اما قرار بر این شد که این اطلاعات از طریق قوه قضائیه منتقل شود و در اختیار رسانه‌ها قرار بگیرد. بنابراین از اظهار نظر در این زمینه منع شده‌ام.

وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس تصمیم‌گیری که صورت گرفته و با توجه به اینکه قوه قضائیه اطلاعات دقیق‌تری از وضعیت پرونده‌های دانشجویان بازداشتی دانشگاه تهران در وقایع دی ماه سال گذشته در اختیار دارد، بنابراین این قوه نیز در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

سرسنگی خاطرنشان کرد: آنچه که می‌توانم در خصوص وضعیت دانشجویان بازداشتی حوادث دی ماه اخیر دانشگاه تهران بگویم، این است که با همه این دانشجویان برخورد مناسبی صورت گرفته و در حال حاضر همه دانشجویان حتی کسانی که حکم گرفته‌اند، آزاد هستند و در زندان نیستند و حکم اغلب این دانشجویان نیز سبک بوده و بسیاری نیز تبرئه شدند و البته احکام برخی نیز تعلیق شد.

وی تاکید کرد: از نظر من در خصوص کلیت ماجرای حوادث دی ماه اخیر با تعامل خوب میان قوه قضائیه، نهادهای امنیتی، مجموعه آموزش عالی و …، به گونه‌ای رفتار شد که کمترین آسیب به این دانشجویان وارد شود و در حال حاضر نیز مسائل غالب دانشجویان حل و فصل شده، ولی اینکه مسائل ریز این دانشجویان در چه مرحله‌ای است را قوه قضائیه اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.