صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / آموزش با کارآفرینی ارتباطی مستقیم دارد
آموزش با کارآفرینی ارتباطی مستقیم دارد

استاندار گیلان:

آموزش با کارآفرینی ارتباطی مستقیم دارد

استاندار گیلان گفت: آموزش و پژوهش دو موضوع پراهمیت هستند که با کارآفرینی ارتباط مستقیمی دارند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، مصطفی سالاری در جلسه کارگروه پژوهش استان که در آستانه فرا رسیدن هفته پژوهش و بررسی ابعاد جشنواره استانی پژوهش برگزار شد، با بیان اینکه توسعه پایدار با ساختارهای علمی و پژوهشی جامعه رابطه‌ای تنگاتنگ دارد، اظهار داشت: از خلال یافته‌ها و نظریات به دست آمده می توان تحقق اهداف ملی را دنبال کرد.
وی بر لزوم شناسایی ظرفیت ها و تمرکز بر بهره برداری اصولی آن در استان تاکید کرد و گفت: با توجه به ظرفیت ها و نیازمندی های استان باید تلاش شود تا رویکردهای پژوهشی به سمت و سوی فعال سازی یا بهره وری داشته ها سوق یابد.
نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد: متاسفانه در بخش مهارتی آنچنان که لازم است به مقوله آموزش جوانان توجه نشده و تنها در بحث تئوریک شاهد رشد و تعالی هستیم.
استاندار گیلان با بیان اینکه امروز شاهد سیل عظیمی از جمعیت بیکار اما فاقد مهارت در جامعه هستیم، بر ضرورت توجه به امر مهارت‌آموزی کاربردی تاکید کرد و افزود: کیفیت بخشی به امر آموزش باید سرلوحه مراکز آموزشی قرار گیرد.
وی برگزاری جشنواره پژوهش را نیازمند هدفگذاری صحیح خواند و تصریح کرد: هدف جشنواره ها نباید صرفا تقدیر و پایان یک کوشش تلقی شود، بلکه گرفتن نتیجه موثر و بازخورد مثبت یک امر اساسی است.
سالاری با اشاره به مصوبه دولت مبنی بر صرفه جویی، خواستار کاهش هزینه های اضافی در برگزاری جشنواره ها و استفاده مطلوب از ظرفیت های موجود شد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.