به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر رسول جلیلی در نشست خبری امشب با اشاره به جایگاه شبکه های اجتماعی در دنیا، افزود: در ایران به دلیل گسترش پهنای باند و ارتقاء نسلهای جدید ارتباطی، فضای ارتباطی در قالب برنامههایی در اختیار مردم قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه در سال های اخیر کسب و کارها و امور آموزشی، فرهنگی و رسانه ای بر روی پیام رسان ها انجام میشود، اظهار کرد: موضوع استقبال مردم از پیام رسانها در دنیا فراتر از حد انتظار بود به گونهای که در ۵۰ درصد از جمعیت کشور درگیر خدمات رایگان خارجی پیام رسانها هستند.
جلیلی اضافه کرد: بر این اساس تلاش هایی در کشور برای ارائه خدمات مشابه پیام رسان عای خارجی شد ولی رقابت در این زمینه برای ایده پردازان داخلی بسیار سخت بود.
عضو شورای فضای مجازی جلب اعتماد مردم از جمله چالش های این رقابت عنوان کرد و یاداور شد: بر این اساس کارشناسان این حوزه به این نتیجه رسیدند که نخبگان و نواوران و شرکتهای دانش بنیان را به این حوره سوق دهیم.
وی اضافه کرد: برگزاری رویداد پیام اورد در این راستا برگزار میشود.
انتهای پیام