صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / نمایش بازمانده جشنواره کن و کارگاه ده نمکی در سینما فلسطین
نمایش بازمانده جشنواره کن و کارگاه ده نمکی در سینما فلسطین

برنامه دومین روز جشنواره فیلم مقاومت

نمایش بازمانده جشنواره کن و کارگاه ده نمکی در سینما فلسطین

دومین روز از پانزدهمین دوره برگزاری جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با اکران آثار قابل توجهی از سینمای ایران ،جهان و البته برگزاری کارگاه های آموزشی ادامه دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز، فردا چهارشنبه و در دومین روز از پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، سه فیلم سینمایی «ساحل امن» به کارگردانی کرامت پور شهسواری ساعت ۱۵:۳۰، فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» ساخته محمدحسین مهدویان ساعت ۱۸ و «تنگه ابوقریب» به کارگردانی بهرام توکلی ساعت ۲۰:۳۰ در بخش سینمای ایران در سینما فلسطین سالن یک به نمایش در می آید.
همچنین کارگاه انتقال تجربه با حضور مسعود ده‌نمکی ساعت ۱۵در سینما فلسطین ۲ برگزار خواهد شد و ساعت ۱۶ نیز گفتمان فرهنگی انقلاب اسلامی با حضور وحید یامین پور و با مهمانان مدعو تشکیل می شود.
در بخش اسلام هراسی ساعت ۱۸ این سینما فیلم سینمایی «شش روز» به کارگردانی توافریز محصول آمریکا ۲۰۱۷ اکران می کند و سپس با حضور حسن عباسی مورد نقد و تحلیل قرار می گیرد.
سینمای بین الملل نیز در ساعت ۲۰:۳۰ به نمایش فیلم سینمایی «پدر» به کارگردانی باسیل الخطیب محصول کشور سوریه اختصاص داده شده است. اثری که جشنواره فیلم کن به دلیل سیاسی بودن از پذیرش آن سر باز زد.
روز چهارشنبه در بخش مستند خارجی فیلم سینمایی «من روهنگیا هستم نسل کشی در چهار فصل» به کارگردانی یوسف زینه محصول کانادا سال ۲۰۱۸ ساعت ۱۵:۳۰ در سینما فلسطین ۳ نمایش داده می شود.
در ادامه برنامه روز دوم در بخش سینمای ایران نیز فیلم سینمایی اشنوگل به کارگردانی هادی حاجتمند و علی سلیمانی سرنسری ساعت ۱۷:۳۰ اکران می شود و ساعت ۱۹ نیز زمان برگزاری جلسه نقد و بررسی آن خواهد بود.
در بخش سینمای بین الملل فیلم سینمایی «تیک آف» به کارگردانی ماهش نارایان محصول کشور هند سال ۲۰۱۷ ساعت ۲۰ نمایش داده می شود.
کارگاه های آموزشی تخصصی سینمای مقاومت ویژه هنرجویان خارجی در روزهای برگزاری جشنواره فیلم مقاومت هر روز با حضور پرویز شیخ طادی با موضوع کارگردانی از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۵ تشکیل می شود.
پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت از ۵ تا ۹ آذر ماه در سینما فلسطین و عصر جدید ادامه دارد.
فراهنگ ** ۹۲۴۶ ** ۱۳۵۵ **

همچنین مطالعه کنید:

سیمرغ کارگردانی بر دوش بهروز افخمی/ «مجنون» بهترین فیلم جشنواره

به گزارش کسب و کار نیوز، روز یکشنبه ۲۲ بهمن چهل و دومین جشنواره بین‌المللی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.