صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / عابدی: واگذاری داروخانه‌ها به وراث منع قانونی ندارد
عابدی: واگذاری داروخانه‌ها به وراث منع قانونی ندارد

عابدی: واگذاری داروخانه‌ها به وراث منع قانونی ندارد

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت که طبق بررسی کمیسیون واگذاری داروخانه‌ها به وراث هیچ منع قانونی ندارد، البته در شرایطی که مسئولان فنی داروخانه‌ها واجد شرایط باشند.

داروخانه دامپزشکی

حیدرعلی عابدی در گفت‌وگو با ابسنا، در توضیح جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: این جلسه با حضور دکتر حریرچی معاون وزیر بهداشت، نوروزی نماینده بیمه تامین اجتماعی نیروهای مسلح و نجفی‌پور مدیرعامل سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح برای بررسی درخواست تکنسین‌های داروسازی مبنی بر واگذاری داروخانه‌ها به وراثشان برگزار شد.

وی توضیح داد: نتیجه بررسی کمیسیون این بود که واگذاری داروخانه‌ها به وراث هیچ منع قانونی ندارد و در صورتی که مسئولان فنی داروخانه‌ها واجد شرایط باشند، این واگذاری بلامانع است.

عابدی با اشاره به بررسی مشکلات سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در تامین بودجه درمانی با توجه به کسری‌های به وجود آمده گفت: نیروهای مسلح به عدم افزایش سرانه بیمه پایه نسبت به رشد تعرفه پزشکان در طرح تحول سلامت معترض بوده و همچنین معتقد بودند که باید به نسبت بیمه شدگان، نیروهای مسلح نیز از بودجه طرح تحول سلامت بهره مند شوند. در این راستا با توجه به نیاز گسترده نیروهای مسلح به خدمات درمانی مقرر شد با در نظر گرفتن این موضوع مشکلات مطرح شده به سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.