صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / رضوانی: باید ساختار شنا را تغییر دهیم/ چیریچ پهلوان است
رضوانی: باید ساختار شنا را تغییر دهیم/ چیریچ پهلوان است

رضوانی: باید ساختار شنا را تغییر دهیم/ چیریچ پهلوان است

رئس فدراسیون شنا، شیرجه و ‌واترپلو گفت: برای پیشرفت شنا باید ساختار را تغییر دهیم.

تیم ملی واترپلو الکساندر چیریچ محسن رضوانی

به گزارش کسب و کار نیوز، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون شنا عصر امروز (سه‌شنبه) ششم آذر ۱۳۹۷ برگزار شدکه که محسن رضوانی در جمع خبرنگاران در خصوص موفقیت تیم ملی واترپلو در بازیهای آسیایی گفت: خوشبختانه در این‌ چهار سال با مربی جوانی به نام الکساندر چیریچ  همکاری داشتیم که واقعا پهلوان است و برایش پول و مسائل مادی مهم نیست. من این مدال را مختص به خود نمی‌دانم و همه کسانی که قبل از من هم در این فدراسیون بودند در آن سهم دارند.

او همچنین در خصوص انتخاب مربی خارجی برای تیم ملی شنا نیز گفت: می‌توانید ایمیل‌های من در مورد مکاتباتم برای جذب مربی خارجی را همین الان ببینید اما واقعا قیمت‌ها به گونه‌ای نیست که بتوانیم آن‌هارا پرداخت کنیم ولی با این حال همه تلاش خود را می‌کنیم تا ساختار شنای کشور را تغییر دهیم.

رئیس فدراسیون شنا ادامه داد: البته محسن سمیع‌زاده برنامه جدیدی را تدوین‌کرده که می‌تواند ساختار شنا را تغییر دهد. البته نیاز است فعالیت‌ها در این زمینه بیشتر شود تا شاهد تغییرات باشیم.

رضوانی همچنین در خصوص واترپلو افزود: زمانی ما می‌گفتیم واترپلو را به مدال بازی‌های آسیایی می‌رسانیم که همه می‌خندیدند اما حالا که به این مهم رسیده‌ایم خوشحالم. با این حال هدف ما طلای بازی‌های آسیایی است و  قول می‌دهم چهار سال بعد نیز به مدال بازیهای آسیایی برسیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.