صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / ثبت درخواست کارت سوخت المثنی با تلفن همراه میسر شد
ثبت درخواست کارت سوخت المثنی با تلفن همراه میسر شد

ثبت درخواست کارت سوخت المثنی با تلفن همراه میسر شد

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام کرد: امکان ثبت‌ درخواست صدور کارت المثنی سوخت مالکان خودرو و موتورسیکلت از طریق همه انواع گوشی تلفن همراه (هوشمند و معمولی) با استفاده از شماره‌گیری کد دستوری #4* فراهم شد.

به گزارش عصر سه شنبه تارنمای شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، مالکان خودرو و موتورسیکلت برای استفاده از این سرویس می‎توانند برابر برنامه زمان‌بندی ثبت درخواست، بر اساس آخرین رقم شماره تلفن همراه مالکان از هفتم تا بیست و چهارم آذر با شماره‎گیری این کد دستوری برای ثبت درخواست کارت سوخت المثنی اقدام کنند.
به گزارش کسب و کار نیوز، استفاده از کارت سوخت قرار است بزودی اجباری شود. بر این اساس، مالکان خودروهای فاقد کارت سوخت طبق جدول زمانبندی تا بیست و چهارم آذر مهلت دارند از طریق دفترهای پلیس+۱۰ و سامانه های اینترنتی به صورت رایگان نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
بیش از ۱۱ سال از آغاز نصب تجهیزات سامانه هوشمند سوخت در جایگاه‌های عرضه می‌گذرد و به گفته مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، ۲۱ میلیون کارت بنزین برای خودروهای سراسر کشور صادر شده است.
اکنون هر لیتر بنزین معمولی به صورت تک نرخی یک هزار تومان از طریق کارت سوخت به فروش می رسد.
در ماه های اخیر به علت افزایش نرخ دلار، اختلاف قیمت انواع سوخت در ایران و کشورهای همسایه به شدت افزایش یافته که این موضوع باعث رونق دوباره قاچاق شده است.

اقتصام*۶۹۸۴*۱۹۶۱*

همچنین مطالعه کنید:

درخواست “صدور کارت سوخت” تا اردیبهشت اینترنتی می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی سید هاشمی؛ مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.