صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / آغاز دوره سلسه نشست‌های حضوری ادتک و کیدتک
آغاز دوره سلسه نشست‌های حضوری ادتک و کیدتک

آغاز دوره سلسه نشست‌های حضوری ادتک و کیدتک

دوره سلسه نشست‌های حضوری ادتک و کیدتک آغاز شد.

بانک پاسارگاد ادتک

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، سلسه نشست هم‌اندیشی و توسعه زنجیره ارزش کسب و کارهای حوزه فناوری‌های آموزشی ادتک و فناوری حوزه کودکان کیدتک با حضور جناب مهندس محسن سیدین قائم مقام مدیر عامل شرکت شناسا، دکتر رزا مهرابی مدیر سرمایه‌گذاری حوزه ادتک شرکت شناسا و دکتر علی عبدالعالی دانشیار دانشگاه علم و صنعت در تاریخ ۲۳ آبان‌ماه در شهر کتاب بهشتی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، ادتک، فناوری‌های آموزشی معادل Education Technology یا Ed-Tech مدل‌های کسب و کاری­ مبتنی بر فناوری در صنعت آموزش و پرورش هستند. هدف این کسب ‌و کارها به‌کارگیری فناوری در جهت خلق ارزش‌افزوده و تکمیل زنجیره ارزش آموزش و پرورش در حوزه‌های دانش‌آموزی، تحصیلات تکمیلی، توسعه فردی و سرمایه‌های انسانی است. ایجاد و توسعه پلتفرم‌ها، فناوری‌ها و ابزارهای بهینه‌ساز و مکمل فرایندهای مدیریت مدارس، دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزشی، همچنین پلتفرم‌ها، فناوری‌ها و ابزارهای تسهیل‌کننده و ارتقا دهنده آموزش و پرورش و فرهنگ در سطح خرد جامعه از رویکردهای ادتک است.

همچنین کیدتک، فناوری‌های بهبود دهنده سبک زندگی کودکان معادل Kid Technology یا Kid-Tech مدل‌های کسب و کاری­ مبتنی بر فناوری هستند که هدف اصلی آنها به‌کارگیری فناوری جهت تسهیل فرایند آموزش، پرورش و مراقبت از کودکان بین سه تا شش سال است.

در این کسب و کارها از پلتفرم‌های هوش مصنوعی، واقعیت مجازی، واقعیت افزوده، رباتیک، بازی و شبیه‌سازی در جهت ارتقا توان یادگیری کودکان استفاده می‌شود. ایجاد و توسعه پلتفرم‌های پرستاری و مراقب در منزل کودکان و سیستم‌ها و راهکارهای حمل و نقل امن کودکان نیز از رویکردهای کیدتک است.

هدف از تشکیل این دوره از نشست‌ها هم‌افزایی میان متولیان و مخاطبان حوزه‌های فرهنگ و آموزش و پرورش کشور سلسه نشست‌های حضوری با محوریت ایجاد شبکه تعاملاتی دو سویه و توسعه زنجیره ارزش فناوری‌ها و کسب و کارهای ارائه‌کننده خدمات نوآورانه آموزشی توسط شناسا است.

موضوعات اصلی این نشست‌ها عبارتند از:

# نوآوری و خلق ارزش در صنعت فناوری آموزشی
# انواع مدل‌های کسب و کاری صنعت فناوری آموزشی
# رویکردهای سرمایه‌گذاری در توسعه فناوری آموزشی
# زیست بوم استارت‌آپی ادتک و کیدتک

گفتنی است این نشست‌ها روزهای چهارشنبه‌، با اطلاع قبلی برگزار خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

اتمام حجت بانک مرکزی با مدیران ۶ بانک متخلف/نقض نرخ سود سپرده‌های بانکی

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدپور معاون نظارت این بانک پیرو اخطار بانک مرکزی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.