صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / کارشناسی داوری بازی استقلال خوزستان و استقلال تهران
کارشناسی داوری بازی استقلال خوزستان و استقلال تهران

کارشناسی داوری بازی استقلال خوزستان و استقلال تهران

یک کارشناس می‌گوید داور بازی استقلال خوزستان و استقلال تهران در تمام صحنه‌ها به جز یک مورد، تصمیم درستی گرفته است.

داوری

حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد محمد حسین زاهدی‌فر داور مسابقه استقلال خوزستان و استقلال تهران بیان کرد: بازی، صحنه خاصی نداشت اما وقتی، مسابقه در یک روز بارانی انجام می‌شود، کار داوران هم سخت خواهد بود. اما ‌آقای زاهدی‌فر به خوبی از پس این بازی برآمد و تمام تصمیم‌هایش صحیح بود.

او افزود: داور در ارائه کارت‌های زرد نیز به درستی تصمیم گرفت. نمی‌دانم چرا استقلالی‌ها به قطع شدن بازی به خاطر باران اعتراض می‌کردند. برای اینکه بازی به تعویق بیفتد، باید داور با ناظر بازی صحبت کند تا بعد از اینکه از شدت باران کاسته شد، دوباره دو تیم به زمین برگردند. بنابراین تصمیم داور درست بود.

این کارشناس داوری همچنین با اشاره به درگیری در وقت‌های اضافه نیمه دوم توضیح داد: داور در برخوردی که الحاجی آن را شروع کرد، اخطار داد اما صحنه‌ای از دستش در رفت که باید کمک داور کمکش می‌کرد. جایی که مصدوم روی زمین است نباید هیچ بازیکنی آن را کشان کشان به بیرون ببرد. حتما باید داور درخواست برانکارد می‌کرد اما همان حرکتی که عابدزاده سال‌ها پیش انجام داد را بازیکنان هر دو تیم انجام دادند. بنابراین داور باید به هر دو بازیکن کارت زرد می‌داد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.