چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / پایان مسابقات المپیاد استعدادهای برتر در رشته سنگنوردی
پایان مسابقات المپیاد استعدادهای برتر در رشته سنگنوردی

پایان مسابقات المپیاد استعدادهای برتر در رشته سنگنوردی

در پایان مسابقات المپیاد استعدادهای برتر در رشته سنگنوردی نفرات برتر ماده‌های بولدرینگ، سرعت، سرطناب و کمباین در دو بخش پسران و دختران مشخص شدند.

سنگ نوردی

به گزارش کسب و کار نیوز، مسابقات سنگنوردی استعدادهای برتر کشور در دو بخش دختران در شهر کرمان و پسران به میزبانی زنجان  انجام شد و برترین‌های هر ماده در دو رده سنی مشخص شدند. در ماده سرعت پسران و درگروه اول (۱۲ و ۱۳ سال) کیارش کرخی از خراسان رضوی، امیر حسین ایرانشاهی از تهران و امین توکلی نسب از خراسان شمالی و در گروه دوم (۱۴ و ۱۵ سال) سید رضا تقی‌پور از خراسان رضوی، بنیامین زنگی آبادی از سیستان و بلوچستان و یوسف خورشید همدانی از خراسان رضوی نیز اول تا سوم شدند.

در ماده بولدرینگ پسران و درگروه اول (۱۲ و ۱۳ سال) امین سعادتمند از خراسان رضوی، ماهان عطایی از فارس و رضا قبیشاوی از خوزستان و در در گروه دوم (۱۴ و ۱۵ سال) محمد یوسفی از خراسان رضوی، رادین فروغیان از تهران و سیدرضا تقی‌پور از خراسان رضوی به ترتیب در رده اول تا سوم ایستادند.

در ماده سرطناب و در گروه اول (۱۲ و ۱۳ سال) امین توکلی نسب از خراسان شمالی، امیرحسین ایرانشاهی از تهران و علی اصغر عمارلو از خراسان رضوی در رده‌های اول تا سوم و در گروه دوم (۱۴ و ۱۵ سال) سیدرضا تقی‌پور از خراسان رضوی اول و محمدرضا نوری از زنجان و محمد یوسفی از خراسان رضوی در رده ایستادند.

در ماده کمباین پسران نیز در گروه اول (۱۲ و ۱۳ سال) امین سعادتمند از خراسان رضوی، امیر حسین ایرانشاهی از تهران و امین توکلی نسب از خراسان شمالی و در و در گروه دوم (۱۴ و ۱۵ سال) محمد یوسفی از خراسان رضوی، سیدرضا تقی‌پور از خراسان رضوی و محمدرضا نوری از زنجان در رده‌های اول تا سوم ایستادند.

در ماده سرعت دختران در گروه اول (۱۲ و ۱۳ سال) سارا زراعت زاده از کرمان، آیناز محمدی از کرمان و صبا شمخانی از همدان و در گروه دوم (۱۴ و ۱۵ سال) آناهیتا آریانفر از کرمان، زهرا کهنوجی از کرمان و شیما رستگار از زنجان در رده‌های اول تا سوم ایستادند.

در در ماده بولدرینگ دختران و درگروه اول (۱۲ و ۱۳ سال) سارا زراعت زاده از کرمان، یاسمن رضاپور از خراسان شمالی و ، آیناز محمدی از کرمان و در گروه دوم (۱۴ و ۱۵ سال) فاطمه پوربحری از تهران، پریسا محمدی از البرز و شیما رستگار از زنجان در رده‌های اول تا سوم ایستادند.

در ماده سرطناب و در گروه اول (۱۲ و ۱۳ سال) سارا زراعت زاده از کرمان، ریحانه سادات موسوی از تهران و هلیا حسینی از کرمان و در گروه دوم (۱۴ و ۱۵ سال) پریسا محمدی از البرز، فاطمه پوربحری از تهران و شیما رستگار از زنجان اول تا سوم شدند.

در ماده کمباین دختران نیز در گروه اول (۱۲ و ۱۳ سال) سارا زراعت زاده و آیناز محمدی از کرمان و ریحانه سادات موسوی از تهران و در گروه دوم (۱۴ و ۱۵ سال) فاطمه پوربحری از تهران، شیما رستگار از زنجان) آناهیتا آریانفر از کرمان در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

به این ترتیب خراسان رضوی با ۱۲ مدال، کرمان با ۱۱ مدال و تهران با ۹ مدال در رده‌های اول تا سوم جدول مدالی استان‌ها قرار گرفتند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.