صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / نامداری: اتفاقات شب بازی در شکست برابر استقلال تهران تاثیرگزار بود
نامداری: اتفاقات شب بازی در شکست برابر استقلال تهران تاثیرگزار بود

نامداری: اتفاقات شب بازی در شکست برابر استقلال تهران تاثیرگزار بود

بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که مقابل استقلال تهران نمایش خوبی داشتیم، گفت: شب بازی با این تیم مشکلات و بحثی پیش آمد که در روحیه تمام بازیکنان و شکست‌مان تاثیرگزار بود.

وحید نامداری

وحید نامداری در گفت‌و‌گو با ایسنا، درباره دیدار روز گذشته این تیم برابر استقلال تهران، اظهارکرد: ما در شرایط خوبی برابر استقلال تهران قرار نگرفتیم زیرا دو روز پیش از این بازی، سرمربی تیم اخراج شد و بعد هم سرمربی جدید پس از معرفی، استعفا داد.

او بیان کرد: به نظرم بدون کادرفنی نیز بازی خوبی برابر استقلال تهران به نمایش گذاشتیم و حتی می‌توانستیم با امتیاز از زمین خارج شویم. بازیکنان ما تمام تلاش خود را کردند و از جان مایه گذاشتند.

این بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: شب بازی با استقلال تهران نیز مشکلات و بحثی پیش آمد که در روحیه تمام بازیکنان و شکست‌مان تاثیرگزار بود. در مجموع مقابل استقلال تهران بد کار نکردیم و می‌توانستیم گل هم بزنیم که نشد.

وی با اشاره به کسر شش امتیاز از این تیم و تاثیر آن در روحیه بازیکنان، گفت: این کسر امتیاز بسیار در روحیه تیم تاثیر گذاشته است. تیم ما پتانسیل بهتر شدن و بهتر بازی کردن را دارد ولی متاسفانه کسر امتیاز کارمان را سخت‌تر کرد. بقا در لیگ برتر خیلی سخت است، البته تلاش‌مان را می‌کنیم و ناامید نیستیم زیرا بازیکنان باتجربه و جوان خوبی داریم.

نامداری با بیان این‌که از مسوولان انتظار داریم که در این شرایط به استقلال خوزستان ویژه‌تر نگاه کنند و به تیم اهمیت دهند، عنوان کرد: مبلغ قراداد بازیکنان ما زیاد نیست و اگر بخواهند مبلغی از قرارداد را به عنوان روحیه ‌بخشی به ما بدهند، پول زیادی نیست. به هر حال اگر مسوولان خوزستان می‌خواهند که استقلال در لیگ برتر بماند و سهمیه استان حفظ شود، این مهم نیازمند حمایت همه‌جانبه است. در حال حاضر یک تیم آشفته داریم و بازیکنان تیم اصلا شرایط خوبی ندارند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.