صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / میرطاهرمظلومی در نمایش رادیویی «باد که می نویسد»
میرطاهرمظلومی در نمایش رادیویی «باد که می نویسد»

میرطاهرمظلومی در نمایش رادیویی «باد که می نویسد»

میرطاهر مظلومی بازیگر توانمند رادیو، تاتر، سینما و تلویزیون به جمع بازیگران نمایش رادیویی «باد که می نویسد» به کارگردانی داریوش شهبازی پیوست .

به گزارش کسب و کار نیوز، نمایشنامه « باد که می نویسد» نوشته آرش عباسی است. داستان این نمایشنامه درباره اتفاقاتی است که در زندگی یک زن جوان می افتد. این زن بعد از ۲۰ سال درگیر تاثیرات اتفاقاتی می‌شود که مدت ها پیش برای شوهرش در جنگ رخ داده است.
میرطاهر مظلومی ، مهرداد مهماندوست و معصومه نورزاد در «باد که می نویسد» به ایفای نقش می پردازند. فرشاد آذر نیا تهیه کنندگی این کار را به عهده دارد.
گروه تمرینات خود را آغاز کرده اند و قرار است که به زودی این کار کلید بخورد و پس از تولید به بخش مسابقه نمایش های رادیویی « سی و هفتمین جشنواره بین المللی تأتر فجر» فرستاده شود.
میر طاهر مظلومی بازیگر تلویزیون، سینما و همچنین دوبلر شناخته شده ای است که تا کنون در سریال هایی چون پرونده های مجهول، روزگار قریب،مدار صفر درجه و قهوه تلخ و فیلم های سینمایی از جمله مصادره، ابراهیم خلیل‌الله، کارناوال مرگ، اخراجی‌ها ۲، شیش و بش تلخ ایفای نقش کرده است.در کارنامه کاری این هنرمند می توان به آثاری در عرصه دوبله چون جنگوی زنجیر گسسته، مرد عنکبوتی، فیلشاه، لاکپشت‌های نینجا اشاره کرد.
فراهنگ**خ.ع** ۹۰۵۳

همچنین مطالعه کنید:

آغاز «کتاب‌بازی» در ماه رمضان برای بچه‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز، با شروع ماه مبارک رمضان، «فیلیمومدرسه» محتوای تازه خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.