صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / رویدادها / رویداد کارآفرینی «نخل و خرما» در بوشهر برگزار می‌شود
رویداد کارآفرینی «نخل و خرما» در بوشهر برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت

رویداد کارآفرینی «نخل و خرما» در بوشهر برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر گفت: بر اساس ظرفیت‌های تولیدی و کشاورزی استان بوشهر نخستین رویداد کارآفرینی نخل و خرما در بوشهر تحت عنوان پرند برگزار می‌شود.

محمدرضا بحرانی پیش‌ازظهر امروز در نشست بررسی برگزاری رویداد کارآفرینی نخل و خرما با بیان اینکه مهارت‌آموزی یکی از برنامه دانشگاه پیام نور است اظهار داشت: مهارت آموزی دانشجویان در رشته‌های مختلف دانشگاهی مورد توجه ویژه قرار دارد که در این راستا از کارآفرینان حمایت ویژه می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، وی از اجرای طرح نخستین رویداد کارآفرینی نخل و خرما در بوشهر خبرداد و بیان کرد: این رویداد از ششم تا هشتم آذر در دانشگاه پیام نور بوشهر درمحورهای شناسایی فناوری نوین در صنعت خرما، ایده‌های نوین کارآفرینی در تولید و صنایع خرما تجاری سازی ایده‌ها و رویدادهای کارآفرینی، توسعه شرکت دانش بنیان در حوزه خرما و بررسی مولفه‌های حمایت از کالای ایرانی در توسعه صنعت خرما برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر با بیان اینکه ۸۰ ایده جدید در حوزه نخل خرما ارائه شده است تصریح کرد:با ارائه ۸۰ ایده جدید در حوزه نخل خرما نخستین رویداد کارآفرینی نخل و خرما تحت عنوان پروند به میزبانی دانشگاه پیام نور استان بوشهر برگزار می‌شود.

بحرانی برگزاری رویداد کارآفرینی نخل و خرما را با هدف شناسایی و حمایت از ایده‌های جدید در زمینه نخل و خرما دانست و افزود:ایده‌های ارایه شده در زمینه‌های مختلف از جمله کاشت، داشت، برداشت تا بسته بندی صادرات و دیگر حوزه‌ها است.

وی درخصوص حمایت از ایده‌های برتر گفت: به ایده‌های برتر اول تا سوم به ترتیب مبلغ ۲۵ میلیون، ۲۰ میلیون و ۱۵ میلیون ریال جایزه تعلق می‌گیرد و شش ایده برتر نیز مورد حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر قرار می‌گیرند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر درخصوص برنامه‌های این رویداد نیز گفت: بعد از مراسم افتتاحیه ایده‌ها ارایه می‌شود و پس از برگزاری کارگاه‌های آموزشی ومنتورینگ تیم‌ها در روز سه شنبه و چهارشنبه، تیم‌های طرح‌های پایش شده را دوباره ارایه می‌دهند و مورد داوری قرار می‌گیرند و روز پنج شنبه نیز اختتامیه و معرفی ایده‌های برتر تعیین شده است.

همچنین مطالعه کنید:

ثبت بالاترین میزان تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، طبق آمار انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در مجموع یکسال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.