صفحه اصلی / اصناف / نمایشگاه ها و همایش ها / رونمایی از کپسول حامل انسان به فضا در نمایشگاه بین المللی هوایی ایران

رونمایی از کپسول حامل انسان به فضا در نمایشگاه بین المللی هوایی ایران

نهمین نمایشگاه بین المللی هوایی ایران با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، وزیر دفاع، معاون رئیس‌جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد آغاز شد.

نهمین نمایشگاه بین المللی هوایی ایران با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، رئریس سازمان هواپیمایی کشوری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری، دبیر شورایعالی مناطق آزاد آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه ۱۱۵ شرکت ایرانی و خارجی حضور دارند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم،بیژن بنکدار دبیر اجرایی این نمایشگاه گفت: با وجود تحریم‌ها فضای نمایشگاه ۱۰ درصد نسبت به دوره قبل افزایش یافته است.

وی با بیان این‌که در نمایشگاه امسال ۱۰ شرکت خارجی و ۱۰۵ شرکت داخلی حضور دارند، افزود: اولین کنفرانس هوانوردی عمومی در دومین روز از نمایشگاه (فردا) برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: نیروی هوافضا سپاه، نیروی هوایی ارتش، در نمایشگاه امسال حضور دارند که طی چهار روز از ساعت ۱۴ تا ۱۶ به همراه تیم زنبورهای بالتیک (۶ فروند جت L39) و ۷ فروند میگ ۲۹ روسی نمایش هوایی برگزار می کنند.

وی پیش تر نیز گفته بود: تیم مذاکره کننده سوخو روسیه برای فروش هواپیمای سوخو ۱۰۰ در نمایشگاه حضور خواهند داشت، نمایشگاه هوایی، اتفاق مهمی است که هر دو سال یکبار در ایران روی می دهد و در واقع صحنه اقتدار جمهوری اسلامی ایران و تعامل با کشورهای دیگر است.

در این نمایشگاه قرار است از کپسول ایرانی حامل انسان به فضا رونمایی شود.

همچنین مطالعه کنید:

مبین‌نت، پیشرو در هوشمندسازی بانکداری سنتی

  به نقل از روابط‌عمومی مبین‌نت، بهبود تجربه مشتری یکی از اهداف برجسته در به‌کارگیری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.