صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / رونمایی از وب‌سایت جدید بانک کارآفرین
رونمایی از وب‌سایت جدید بانک کارآفرین

رونمایی از وب‌سایت جدید بانک کارآفرین

وب‌سایت جدید بانک کارآفرین روز شنبه سوم آذرماه همزمان با فرخنده زادروز حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع)، با حضور حمید تهرانفر مدیرعامل بانک رونمایی شد.

وب سایت 2

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین در این مراسم که در شعبه بلوار کشاورز برگزار شد، عزمی معاون مدیرعامل در امور بانکی، خورسندی معاون مدیرعامل در امور ارزی و بین‌المللی، برزنونی مدیر امور شعب و اورعی رئیس اداره روابط عمومی و تبلیغات حضور داشتند.

تهرانفر مدیرعامل بانک با ابراز خرسندی از رونمایی وب‌سایت جدید بانک هم‌زمان با میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) تصریح کرد: با توجه به نیاز کاربران و افزایش تعداد مراجعان و مشتریان به  وب‌سایت  بانک، پس از نیاز سنجی و بهره‌گیری از تیم‌های حرفه‌ای، وب‌سایت فعلی  با استفاده از جدیدترین امکانات نرم‌افزاری‌ و طراحی گرافیکی در دسترس کاربران قرار گرفته است.

وی با توجه به رونمایی وب‌سایت جدید بانک در شعبه بلوار کشاورز تصریح کرد: این شعبه دومین شعبه بانک کارآفرین است که در سال ۱۳۷۹ در شهر تهران افتتاح شده و باعث خوشحالی است که امروز، شاهد  این مراسم در یکی از قدیمی‌ترین شعب بانک کارآفرین هستیم.

مدیرعامل بانک با تقدیر از زحمات همکاران برای طراحی وب‌سایت جدید تصریح کرد:  همکاران در بخش‌های مختلف  از جمله اداره روابط عمومی،   فناوری اطلاعات،   اداره امنیت اطلاعات و… برای طراحی وب‌سایت جدید زحمات زیادی کشیدند تا امروز به صورت رسمی شاهد رونمایی آن باشیم.

بر اساس این گزارش همچنین سارا اورعی رئیس اداره روابط عمومی و تبلیغات با تبیین ویژگی‌های نسخه جدید وب‌سایت بانک کارآفرین تصریح کرد: این وب‌سایت مطابق استانداردهای روز دنیا و با حفظ تناسب ابعاد، قابل نمایش در نمایشگرها و ابزارهای مختلف از جمله تلفن همراه طراحی شده است. به کارگیری قواعد و استانداردهای سئو، استفاده از عناصر بصری، خدمات‌محوری، طراحی اختصاصی، کاربرپسند بودن (User Friendly)، امکان پیمایش و جستجوی آسان‌تر و دسترسی سریع‌تر به بخش‌های مختلف، از سایر ویژگی‌های این وب‌سایت است.

گفتنی است وب‌سایت جدید بانک کارآفرین به آدرس www.karafarinbank.ir  در دسترس مخاطبان  است و تمامی کاربران می‌توانند با مراجعه به این وب‌سایت، به ساده‌ترین شکل ممکن به خدمات بانکی مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.