صفحه اصلی / اجتماعی / زنان و خانواده / تاسیس «صندوق بازنشستگی فرهنگیان»
تاسیس «صندوق بازنشستگی فرهنگیان»

بررسی یک پیشنهاد جدید برای فرهنگیان؛

تاسیس «صندوق بازنشستگی فرهنگیان»

چند روز قبل کوچکی نژاد - نماینده مجلس شورای اسلامی - پیشنهاد داد تا صندوق ویژه فرهنگیان در کشور راه‌اندازی و بازنشستگان فرهنگی از صندوق بازنشستگی کشوری منفک شوند.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، گفت: امروز و در شرایط فعلی دولت به سمت چابک شدن و کوچک سازی می‌رود و راه اندازی صندوق جدیدی حتی برای فرهنگیان به دلیل بار مالی بالایی که دارد و با توجه به فرایند طولانی راه‌اندازی صندوق‌ها مناسب به نظر نمی‌رسد.

رستمی تاکید کرد: ما از نمایندگان انتظار داریم تا برنامه‌ها و طرح‌هایی را که صندوق بازنشستگی کشوری برای حمایت از فرهنگیان و جامعه بازنشستگان ارائه می‌کند در مجلس با رأی حداکثری به تصویب برسانند. خوشبختانه در هشت ماه اخیر اقدامات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری بویژه در پرداخت به موقع حقوق، ارائه تسهیلات بانکی به بازنشستگان در قالب وام ضروری، افزایش خدمات اجتماعی مثل سفرهای زیارتی و کم کردن هزینه‌های توانبخشی و… نشان می‌دهد که صندوق بازنشستگی در مدار ثبات قرار دارد و همچنین رو به جلو حرکت می‌کند. از نمایندگان انتظار داریم با حمایت از برنامه‌ها و سیاست‌های فعلی صندوق زمینه‌های حمایت خود را از جامعه بازنشستگان فراهم کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.