صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی اقوام ایرانی با حضور معاون وزیر ورزش
برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی اقوام ایرانی با حضور معاون وزیر ورزش

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی اقوام ایرانی با حضور معاون وزیر ورزش

به مناسبت میلاد پیامبر اسلام و هفته وحدت، جشنواره فرهنگی، ورزشی و آیینی اقوام ایرانی تحت عنوان «بهار مهربانی» برگزار شد.

عبدالحمید احمدی

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از فدراسیون ورزش روستایی، جشنواره فرهنگی، ورزشی، آیینی اقوام ایرانی با حضور «عبدالحمید احمدی» معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان، «غلامرضا جعفری» رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی و «رضا گل‌محمدی» مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و حسن داور زنی رییس  هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان تهران در فرهنگسرای اشراق تهران برگزار شد. این جشنواره تحت عنوان «بهار مهربانی» با هدف ترویج فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی با همکاری هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان تهران، فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

حسن داورزنی رییس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی در خصوص بر گزاری جشنواره اقوام ایرانی گفت: با برگزاری جشنواره های فرهنگی ورزشی که آداب و رسوم اقوام مختلف کشور به نمایش در خواهد آمد نشاط واقعی به جامعه تزریق می شود. بازیهای بومی محلی در گذشته بخشی از زندگی مردم بوده و امروزه نیز برگزاری آنها یک حس خاص در مردم ایجاد می‌کند و این حس به صورت خودجوش به نشاط اجتماعی منتهی می شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.