صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / اتصال سهمیه سوخت به کارت بانکی با زیرساخت دولت الکترونیک
اتصال سهمیه سوخت به کارت بانکی با زیرساخت دولت الکترونیک

وزیر ارتباطات اعلام کرد:

اتصال سهمیه سوخت به کارت بانکی با زیرساخت دولت الکترونیک

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اتصال سهمیه سوخت به کارت بانکی از امروز(دوشنبه) برقرار و در صورت سهمیه بندی شدن سوخت، کارت بانکی به عنوان کارت سوخت عمل خواهد کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، «محمدجواد آذری جهرمی» امروز (دوشنبه) در محل این وزارتخانه در نشست با «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی درباره خدمات دولت الکترونیک، افزود: با اتصال سهمیه سوخت به کارت بانکی، از روزی که سوخت سهمیه بندی شود شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سهمیه سوخت را به کارت بانکی اعلام می کند.
وی ادامه داد: کار اتصال از صبح امروز شروع شده و در این مرحله فقط اتصال مطرح است.
وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: اتصال سهمیه سوخت به کارت بانکی از طریق زیر ساخت دولت الکترونیک انجام شده که یکی از برنامه های شبکه ملی اطلاعات است.
به گفته آذری جهرمی، از نخستین دقایق صبح امروز (دوشنبه) تا ساعت ۱۱ پیش از ظهر، نزدیک به ۱۵۱ هزار مراجعه به سامانه ثبت نام کارت سوخت ثبت شده که این روند در روز های آینده براساس جدول اعلام شده ادامه می یابد.
وزیر ارتباطات گفت: حدود ۳۳۰ میلیارد تومان هزینه صدور کارت سوخت است که با این اتصال، هزینه ها کاهش خواهد یافت.
براساس اعلام شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، «ثبت نام مالکان خودرو ‌و موتورسیکلت فاقد کارت سوخت، به‌صورت الکترونیکی در سامانه خدمات دولت همراه به نشانی www.mob.gov.ir و اپلیکیشن خدمات دولت همراه، با نصب آن در گوشی‌های هوشمند تلفن همراه در دسترس عموم قرار می‌گیرد.
ورود به سامانه‌های اینترنتی براساس آخرین رقم شماره سمت راست تلفن همراه مالکان خودرو، انجام و از فردا با شماره ۹۹ آغاز می‌شود. در هیچیک از مراحل ثبت نام، چه به ‌صورت حضوری در دفاتر پلیس +۱۰ و چه به‌ صورت اینترنتی، نیازی به ارائه رمزهای کارت‌های بانکی نیست».
این شرکت پیش از این، از قطعی شدن بازگشت کارت سوخت خبر داده بود و ضرب‌الاجل ۲۱ روزه‌ ای از سوم تا ۲۴ آذر برای ثبت‌نام کارت سوخت المثنی برای مالکانی که فاقد کارت کارت سوخت، تعیین کرده بود.
اقتصام**۲۰۷۸**۹۱۳۲ ** ۲۰۲۳

همچنین مطالعه کنید:

امضای بزرگ‌ترین قراردادهای نفتی یک دهه‌ اخیر/افزایش ۴۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت با توسعه ۶ میدان نفتی

به گزارش کسب و کار نیوز، قرارداد توسعه ۶ میدان نفتی کشور به ارزش بیش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.