چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / آغاز ثبت ‌نام دهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو
آغاز ثبت ‌نام دهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو

آغاز ثبت ‌نام دهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو

ثبت ‌نام دهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری های نانو از امروز دوشنبه 5 آذر ماه از طریق سایت اینترنتی باشگاه نانو آغاز شد.

به گزارش کسب و کار نیوز از ستاد ویژه توسعه نانو، متقاضیان حضور در دهمین المپیاد دانش آموزی نانو می‌توانند از امروز دوشنبه با مراجعه به سایت باشگاه نانو به نشانی www.nanoclub.ir، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
بر اساس این گزارش، ثبت نام در المپیاد دانش آموزی نانو به دو روش انفرادی و گروهی (از طریق نهادهای ترویجی مورد تایید ستاد نانو) تا روز دوشنبه ۱۵ بهمن ادامه خواهد داشت.
این المپیاد همچون دوره گذشته در سه مرحله شامل مرحله اول در اردیبهشت ۱۳۹۸ به‌صورت هم‌زمان در سراسر کشور و در قالب یک آزمون کتبی با سوالات تستی، مرحله دوم، در تیر ماه ۱۳۹۸ در قالب یک آزمون کتبی تستی- تشریحی و مرحله سوم، در دهه اول شهریور ماه ۱۳۹۸ و به صورت یک اردوی علمی، آموزشی و رقابتی برگزار می شود.
المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو رویدادی است که ابتکار برگزاری آن با این عنوان متعلق به ایران است و این رویداد ترکیب مناسبی از رقابت همزمان در حیطه تئوری و عملی بوده که همه مباحث اصلی مطرح در علوم و فناوری نانو را در بر می­ گیرد.
از اهداف برگزاری المپیاد نانو می‌توان به مواردی نظیر شناسایی و هدایت استعدادهای برتر دانش‌آموزی، پایدارسازی جریان تربیت نیروی انسانی متخصص در زمینه فناوری نانو و پیشتازی جمهوری اسلامی ایران در آموزش فناوری نانو اشاره کرد. تاکنون ۹ دوره المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو برگزار شده است و دهمین دوره آن در سال ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.
المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو به تایید بنیاد ملی نخبگان رسیده است و برگزیدگان این المپیاد که امتیازات لازم را برای کسب مدال طلا، نقره و برنز دریافت کنند علاوه بر دریافت جوایز نقدی جایزه نقدی که از سوی ستاد نانو به برگزیدگان این المپیاد تعلق خواهد گرفت، راه یافتگان به مرحله­ سوم المپیاد پس از پایان دوران تحصیلات دبیرستان و راه­یابی به دانشگاه می توانند به عضویت «کانون برگزیدگان باشگاه نانو» درآیند.
علمی ** ۱۸۳۶ **۱۴۴۰

همچنین مطالعه کنید:

حراج سر ماه دیجی‌کالا به قیمت پارسال

به گزارش کسب و کار نیوز، به گزارش کسب و کار نیوز، در حراج سر ماه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.