صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / یک سال حبس برای راننده تاکسی متخلف در پاریس
یک سال حبس برای راننده تاکسی متخلف در پاریس

یک سال حبس برای راننده تاکسی متخلف در پاریس

دادگاهی در فرانسه یک راننده تاکسی پاریسی را که از دو گردشگر ۲۴۷ یورو کرایه خواسته بود به هشت ماه زندان محکوم کرد.

تاکسی

به گزارش کسب و کار نیوز، دادگاه پاریس این مرد جوان را به علت تهدید به خشونت و تاکسی‌رانی بدون مجوز به یک سال زندان محکوم کرد که چهار ماه آن تعلیقی خواهد بود.

دو گردشگر اهل تایلند از فرودگاه “شارل‌دوگل” پاریس برای مرکز شهر تاکسی گرفته بودند اما پس از رسیدن به مقصد، راننده تاکسی به جای کرایه ثابت ۵۰ یورویی به مسافران خارجی‌اش یک فاکتور ۲۴۷ یورویی نشان داد.

زوج تایلندی که از میزان کرایه تعجب کرده بودند از پرداخت آن سرباز زدند اما راننده تاکسی درهای ماشین را قفل کرد و دوباره راه افتاد. بعد از بحث و جدل طولانی در نهایت گردشگران راضی به پرداخت ۲۰۰ یورو شدند.

این دو مسافر جوان، مکالمه خود با راننده تاکسی را با تلفن همراه خود ضبط کرده و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند. پلیس فرانسه با استفاده از شماره پلاک ماشین توانست راننده را پیدا کند.

راننده تاکسی که در دادگاهی در پاریس محاکمه می‌شد برای دفاع از خود گفت که از یک برنامه روی تلفن همراهش برای تعیین کرایه مسیر استفاده می‌کند و به همین خاطر تقصیر او نیست که چنین مبلغی را از مسافران خواسته است. این مرد جوان ۲۵ ساله بر خلاف شواهد در دادگاه ادعا کرد که از خروج مسافران جلوگیری نکرده است.

به گزارش یورونیوز، یکی از گردشگران به روزنامه پاریزن گفت: چمدان‌های ما در صندوق ماشین بودند و درها قفل شد. راننده تاکسی نیز تهدید کرده بود که نمی‌گذارد ما پیاده شویم. در نهایت تصمیم گرفتیم که ۲۰۰ یورو را پرداخت کنیم تا بتوانیم از ماشین خارج شویم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مهارت‌آموزی ۱.۵ میلیون سرباز تاکنون/ ارائه تسهیلات مالی و شغلی به سربازان ماهر

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمدجواد زاده‌کمند درباره فعالیت قرارگاه مهارت آموزی سربازان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.