صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / پلیس به دنبال پاروی گم شده در دریاچه آزادی/ تجهیزاتی که مفقود می‌شوند!

پلیس به دنبال پاروی گم شده در دریاچه آزادی/ تجهیزاتی که مفقود می‌شوند!

در جریان المپیاد ورزشی قایقرانی یک پاروی شخصی رویینگ گم شد که با حضور مسوولان حراست مجموعه و نیروی انتظامی پیدا و به صاحبش تحویل داده شد اما این موضوع باعث شد مسائل جدیدی در قایقرانی کشور مطرح شود.

قایقرانی

عمران پورعسگرپرست سرپرست کمیته رویینگ فدراسیون قایقرانی در گفت و گو با ایسنا، درباره گم شدن این پارو اظهار کرد: در جریان المپیاد ورزشی بود که یکی از ورزشکارانی که در دریاچه آزادی تمرین می‌کرد گفت که یک جفت پارویش گم شده‌است. ما درگیر مسابقه بودیم و تاکید داشتیم که در کانکس‌ها بگردند شاید پیدا شود که این اتفاق نیفتاد.

او ادامه داد: ما درگیر مسابقه بودیم و در جریان مسابقه متوجه شدیم که شاید پارو در یکی از کانکس‌ها است که بعد دیدیم با حضور مسوولان حراست و نیروی انتظامی در کانکس باز شده و پارو آنجا بوده است. چون مسابقات المپیاد در حال جریان بود من زیاد متوجه موضوع نشدم و در نهایت فهمیدیم که پارو پیدا شده اما اینکه چطور به آن کانکس رفته، اینها را ما نفهمیدیم.

پورعسگر در پاسخ به این سوال که آیا درست است که برخی تجهیزات فدراسیون قایقرانی به یکباره ناپدید می‌شوند و سر از جاهای دیگر درمی‌آورند؟ گفت: بله. در زمان فدراسیون آقای دنیامالی تجهیزات زیادی خریداری شد اما اخیرا بسیاری از آنها به یکباره مفقود می‌شد و ما می‌دیدیم که مثلا در یک باشگاه اجاره داده می‌شوند. این در شرایطی بود که دیدیم در همین المپیاد برخی استان‌ها با ضعیف‌ترین امکانات تمرین می‌کردند و مسابقه می‌دادند.

مسوول کمیته رویینگ فدراسیون بیان کرد: امیدوارم در فدراسیون بعدی این مسائل پیگیری شود چرا که بیت‌المال هستند و تجهیزات باید در اختیار همه قرار بگیرند. تجهیزات زیادی چه در کانو و کایاک و چه در رویینگ که برای فدراسیون به یکباره سر از باشگاه‌ها یا جاهای دیگر در می‌آورد و اجاره داده می‌شد. حالا من نمی‌دانم بر چه اساس بوده اما هرچه بوده باید این امکانات در اختیار همه باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.