صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / همدلی و وحدت راه عبور از سختی هاست
همدلی و وحدت راه عبور از سختی هاست

رییس پلیس پایتخت در پیامی به مناسبت هفته وحدت و بسیج:

همدلی و وحدت راه عبور از سختی هاست

رییس پلیس پایتخت در پیامی با تبریک هفته وحدت و بسیج آورده است: بدون شک تنها راه عبور از سختی‌ها و تنگناها و نیل به سعادت و پیشرفت در عرصه‌های گوناگون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی چیز جز همدلی و وحدت امت اسلامی و تلاش و کوشش بسیجی وار نیست.

سردار رحیمی

به گزارش کسب و کار نیوز، متن پیام سردار حسین رحیمی که مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت آن را در اختیار رسانه‌ها قرار داده، در ادامه آمده است:

«هفته بسیج و وحدت را که امسال همزمان شده‌اند، دو هدیه الهی و جزو گفتمان‌های اصلی انقلاب اسلامی و رمز پیروزی امت اسلامی هستند که آن را به همه منادیان و بزرگان وحدت و همه رهروان بسیجی وار اندیشه‌های انقلاب اسلامی تبریک عرض می کنم.

بدون شک تنها راه عبور از سختی‌ها و تنگناها و نیل به سعادت و پیشرفت در عرصه‌های گوناگون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی چیز جز همدلی و وحدت امت اسلامی و تلاش و کوشش بسیجی وار نیست. تجربه دفاع مقدس نمونه شفاف و روشن  توجه به اصل وحدت و روحیه بسیجی است به طوری که همه ملت اسلامی یکپارچه و متحد با روحیه بسیجی در برابر دشمنان ایستادند و توانستند جهانیان را در برابر خود به کرنش وا دارند. امروز نیز ما بر این باوریم که ایران اسلامی بیش از پیش در همه بخش‌های خود به پایبندی و برنامه‌ریزی با سرمشق قرار دادن این دو اصل نیازمند است.

ما در پلیس پایتخت به عنوان مسئول برقراری امنیت و انضباط اجتماعی معتقدیم که اگر بخواهیم به امنیت پایدار و انضباط اجتماعی مطلوب دست یابیم چاره‌ای جز همدلی و همبستگی ملی و تلاش با روحیه جهادی و بسیجی نداریم. از این رو با سرلوحه قرار دادن منویات رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) به اصل مترقی وحدت و اتحاد و روحیه جهادی و بسیجی به عنوان اصول تخلف ناپذیر پایبندیم.»

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کشف ۲۵۹ میلیون عدد انواع واحد ارز از دلالان

به گزارش کسب و کار نیوز، وی ادامه داد: در همین راستا نیز از از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.