صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / نبرد جذاب سرخ‌های ایران در آزادی/ دوئل استقلالی ها در اهواز
نبرد جذاب سرخ‌های ایران در آزادی/ دوئل استقلالی ها در اهواز

نبرد جذاب سرخ‌های ایران در آزادی/ دوئل استقلالی ها در اهواز

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی با سه دیدار به پایان می‌رسد که در مهم‌ترین دیدار پرسولیس و تراکتورسازی در آزادی برابر هم صف‌آرایی می کنند.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی

به گزارش کسب و کار نیوز، سه دیدار پایانی هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال شنبه برگزار می‌شود که در مهم‌ترین دیدار هفته، پرسپولیس برابر تراکتورسازی قرار می‌گیرد. همچنین استقلال مهمان هم‌نام خوزستانی خود است و پدیده صدرنشین برابر شاگردان دایی صف‌آرایی خواهد کرد.

پرسپولیس – تراکتورسازی، ساعت ۱۵:۰۰، ورزشگاه آزادی

نایب قهرمان آسیا پس از برتری برابر پیکان در دیدار عقب‌افتاده باید بار دیگر در آزادی به میدان رود و این بار مقابل تیم آماده محمد تقوی قرار بگیرد. پرسپولیس که یکی از دو تیم شکست‌ناپذیر لیگ برتر است در ۴ دیدار اخیر خود در لیگ برتر دو پیروزی و دو تساوی به دست آورده است. البته کار سرخپوشان در این دیدار سخت‌تر از گذشته است زیرا این تیم بازیکنانی چون محمد انصاری وحسین ماهینی را نیز تا پایان فصل در اختیار ندارد. همچنین حضور بشار رسن در دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی مشخص نیست اما کادرفنی و پزشکی پرسپولیس گفته‌اند که این بازیکن قادر است در این دیدار به میدان رود.

در سوی دیگر میدان نیز تراکتورسازان که این فصل بدون حاشیه کار خود را دنبال کرده بودند، در آستانه این دیدار با حاشیه‌ای جدید روبرو شدند و دو مهاجم خارجی و تاثیرگذار این تیم یعنی لی اروین و آنتونی استوکس پس از تعطیلی تمرینات تراکتورسازی، در تمرینات این تیم حاضر نشدند و دیروز پس از کلی حاشیه‌سازی به ایران بازگشتند و حضور آن‌ها در دیدار مقابل پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام است. تراکتورسازان در ۵ دیدار اخیر خود توانسته‌اند ۴ پیروزی کسب کنند و تنها یک شکست متحمل شدند و به دنبال چهارمین پیروزی پیاپی خود در لیگ برتر هستند. در جدول رده‌بندی این دو تیم با ۲۲ و ۲۰ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند. البته پرسپولیس با دو بازی کمتر نسبت به شاگردان محمد تقوی، رتبه پایین‌تری دارد.

پدیده – سایپا، ساعت ۱۵:۴۵، ورزشگاه امام رضا(ع)

شاگردان دایی و گل‌محمدی در حالی در هفته سیزدهم برابر هم قرار می‌گیرند که دو تیم شرایط کاملا متفاوتی را پشت سر می‌گذارند. نارنجی‌پوشان تهرانی در ۵ دیدار اخیر خود موفق به پیروزی در ۹۰ دقیقه قانونی بازی نشده‌اند و این در حالی است که پدیده ۴ بازی آخر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است. شاگردان یحیی گل‌محمدی که در این فصل تنها یک بار شکست را پذیرا شده‌اند، با ۲۶ امتیاز و یک بازی کمتر از سپاهان و تنها به دلیل تفاضل گل در رده دوم قرار دارند. سایپا نیز با ۱۶ امتیاز در رده هفتم است.

استقلال خوزستان – استقلال تهران، ساعت ۱۷:۳۵، ورزشگاه غدیر

دوئل دو استقلال لیگ برتر در حالی آخرین دیدار هفته سیزدهم لیگ هجدهم را رقم می‌زند که آبی‌های پایتخت انگیزه زیادی برای پیروزی در این دیدار و صعود به رده ششم دارند. شاگردان شفر که در این فصل عملکرد سینوسی داشته‌اند، در ۳ دیدار اخیر خود نتوانستند طعم پیروزی را بچشند و حتی از جام حذفی نیز کنار رفتند. طارق همام بازیکن عراقی استقلال از دیروز به جمع آبی‌ها بازگشت و سهرابیان به دلیل شکستگی دست دیدار امروز را از دست داد. استقلال پس از دوازده هفته و ۱۱ بازی، توانسته ۱۵ امتیاز جمع کند و در رده هشتم قرار دارد.

در سوی دیگر تیم انتهای جدولی استقلال خوزستان اوضاع مناسبی ندارد و با کسر ۶ امتیاز از این تیم به دلیل بدهی و محرومیت از پنجره نقل و انتقالات زمستانی، به رده آخر جدول شانزده تیمی لیگ برتر سقوط کرد. پس از این اتفاق، داریوش یزدی از هدایت این تیم استعفا داد تا مشکلات استقلال خوزستان بیش از پیش افزایش یابد. البته مدیران استقلال خوزستان بلافاصله اکبر پورموسوی را جایگزین سرمربی مستعفی خود کردند تا تیمی که در ۵ دیدار اخیر خود یک تساوی و ۴ شکست را متحمل شده، بدون سرمربی مقابل همنام تهرانی خود قرار نگیرد. شاگردان پورموسوی با ۴ امتیاز در رده آخر جدول قرار دارند و حتی پیروزی برابر استقلال باعث صعود آن‌ها به رتبه بالاتر نمی‌شود و تنها آن‌ها را به سپیدرود ۹ امتیازی نزدیک می‌کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.