صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / تقوی: تعصب یعنی سوکیتا/ از داور، عذرخواهی می‌کنم
تقوی: تعصب یعنی سوکیتا/ از داور، عذرخواهی می‌کنم

تقوی: تعصب یعنی سوکیتا/ از داور، عذرخواهی می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی بابت اعتراض به داور در جریان بازی با پرسپولیس عذرخواهی کرد.

محمد تقوی

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد تقوی سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز بعد از تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس گفت: باید از هواداران تشکر کنم که به ورزشگاه آمدند. پرسپولیس تیم فینالیست آسیاست و در نیمه اول از ما بهتر بود. در نیمه دوم ما بهتر شدیم و دیدید که گل هم زدیم اما آفساید گرفته شد. همچنین ما می‌توانستیم در ضد حملات بیشتر گل بزنیم؛ در مجموع بازی خوبی بود و حداقل هواداران لذت بردند.

او در مورد اعتراضش به داور روی صحنه آفساید توضیح داد: از داور به خاطر اعتراضم عذرمی‌خواهم اما باید به ما هم به خاطر شرایطمان حق دهید.

سرمربی تراکتورسازی همچنین درباره کنار گذاشتن استوکس بیان کرد: یکی از مهم‌ترین موضوعات در فوتبال ، تیم بودن است. مسائل انضباطی به باشگاه ربط دارد اما امروز همه، تیم بودیم و خیلی سخت بود که تا چند روز پیش نمی‌دانستیم چه بازیکنی را داریم یا نداریم. با این حال تصمیم‌گیرنده اصلی درباره استوکس، باشگاه است و باید بدانیم هیچ کس از باشگاه تراکتورسازی بزرگتر نیست. هر بازیکنی که خودش را از باشگاه بزرگتر دانست باید کنارش بگذاریم.

تقوی همچنین درباره تعویض احسان حاج‌صفی تصریح کرد: شرایط آب و هوا اجازه نمی‌داد که حاج‌صفی روی زمین بازی کند درحالی که برگ برنده ما در این بازی احسان بود اما روی زمین نمی‌توانست کاری کند و ما یک تعویض تاکتیکی کردیم.

او درباره آینده تراکتورسازی خاطرنشان کرد: باید وضعیت‌مان بهتر شود و به جایی برسیم که مدعی قهرمانی شویم.

سرمربی تراکتورسازی درباره بهبود عملکرد دژاگه و شجاعی گفت:‌مگر می‌شود این بازیکنان خوب نباشند. وجودشان و رفتارشان انگیزه‌ای برای سایر بازیکنان است. آن‌ها تجربه چند دوره جام جهانی دارند و بازیکنان باتجربه‌ای هستند. سوکیتا نیز با تمام سلول‌های بدنش بازی می‌کند. به اعتقادم تعصب یعنی سوکیتا.

تقوی همچنین درباره واکنش خوب محسن فروزان روی ضربه ایستگاهی بشار رسن عنوان کرد: فروزان هر چه بازی حساس‌تر می‌شود عملکردش نیز بهتر می شود.

او در پاسخ به این پرسش که آیا همچنان سرمربی موقت خواهد بود، گفت: به من گفته‌اند مسئولیت فنی را به عهده بگیرم و عنوانم مهم نیست. هروقت بگویند فردا باید بروید، چمدانم آماده است.

ادامه دارد…

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.