چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / بوستانی: باید محرومیت و کسر ۶ امتیاز از استقلال خوزستان رفع شود
بوستانی: باید محرومیت و کسر ۶ امتیاز از استقلال خوزستان رفع شود

بوستانی: باید محرومیت و کسر ۶ امتیاز از استقلال خوزستان رفع شود

سرمربی استقلال خوزستان می‌گوید برای بقا در لیگ برتر نیازمند رفع محرومیت از فصل نقل و انتقالات و بازگرداندن ۶ امتیاز به حساب تیمش است.

هفته چهارم لیگ برتر دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان

به گزارش کسب و کار نیوز، کریم بوستانی بعد از شکست تیمش در نشست خبری اظهار کرد: در نیمه نخست بازی زیبا و خوبی صورت گرفت. حریف موقعیت داشت اما ما هم خوب بودیم. قبل از بازی اتفاقات مختلفی در باشگاه رخ داده بود؛ با این وجود خوب عمل کردیم.

سرمربی استقلال خوزستان با بیان اینکه تیمش همچنان روی اشتباهات فردی گل می‌خورد، افزود: ما گل نزدیم ولی تنها با یک گل باختیم.

او با اشاره به کسر ۶ امتیاز از تیمش یادآور شد: وضعیت روحی تیم به خاطر این اتفاق خوب نیست. مدیریت در حال بازگرداندن این شش امتیاز و رفع محرومیت از فصل نقل و انتقالات است.

سرمربی استقلال خوزستان با تاکید بر لزوم تقویت این تیم در فصل نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: باید مشکل محرومیت و کسر شش امتیاز از تیم حل شود. شاید در لیگ برتر بمانیم که حاصل غیرت و تلاش بازیکنان است اما در غیر این صورت باید مشکلات رفع شود تا بازیکن بگیریم.

بوستانی درباره کسر شش امتیاز و محرومیت تیمش از فصل نقل و انتقالات افزود: ما بدهکار هستیم و باید این بدهی‌ها پرداخت شود تا بازیکن جذب کنیم.

او با تشکر از سرمربی سابق استقلال خوزستان گفت: داریوش یزدی خیلی برای تیم زحمت کشید. او توانست با تلاش بازیکنان ۱۰ امتیاز کسب کند. با مربیان زیادی کار کردم اما یزدی مربی با دانش و سالمی است و فقط به خاطر اتفاقاتی که در باشگاه رخ داد، از تیم رفت. ای کاش مسئولان او را حفظ می ‌کردند و در همین حین گزینه بعدی را انتخاب می‌کردند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.