چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / احتمال یک «کریسمس غمگین» برای نخست‌وزیر انگلیس

نماینده روسیه در اتحادیه اروپا مطرح کرد؛

احتمال یک «کریسمس غمگین» برای نخست‌وزیر انگلیس

نماینده روسیه در اتحادیه اروپا گفت، با توجه به این که پارلمان‌های اروپا و انگلیس باید توافق مربوط به روابط دو طرف پس از بریگزیت را به تصویب برسانند، برای جشن گرفتن زود است و احتمال دارد نخست‌وزیر انگلیس کریسمس غمگینی را پیش رو داشته باشد.

به گزارش کسب و کار نیوز، ولادیمیر چیزوف، نماینده روسیه در اتحادیه اروپا در گفت‌وگو با خبرگزاری اسپوتنیک، اظهار کرد: بسیاری از قانون‌گذاران انگلیسی چه از اعضای حزب ترزا می و چه از اعضای جناح مخالف به وضوح گفته‌اند که نسبت به توافق فعلی رضایت ندارند؛ هرچند نخست‌وزیر انگلیس می‌گوید این توافق بهترین گزینه قابل تحقق بوده است.

وی تصریح کرد: رأی‌گیری مربوطه در ماه دسامبر انجام خواهد شد و به نظرم با این شرایط کاملا منطقی است که تصور کنیم ترزا می امسال ممکن است کریسمس غمگینی در پیش رو داشته باشد.

رهبران اتحادیه اروپا در نشست ویژه امروز (یکشنبه) توافق بریگزیت مورد توافق با دولت انگلیس را تایید کردند. آنها در عین حال هشدار دادند که هیچ مذاکرات مجددی درباره این توافق بریگزیت وجود نخواهد داشت؛ حتی اگر پارلمان انگلیس آن را رد کند.

ترزا می، نخست‌وزیر انگلیس در اظهارات خود پس از توافق رهبران اتحادیه اروپا بر سر خروج کشورش از این اتحادیه، از توافق حاصل شده استقبال کرد. او درباره توافق بریگزیت بیان کرد: این بهترین توافق ممکن است. این تنها توافق ممکن است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.