صفحه اصلی / استان ها / کردستان / پایبندی به وحدت امنیت و آسایش را فراهم می‌کند
پایبندی به وحدت امنیت و آسایش را فراهم می‌کند

امام جمعه اهل سنت ‌بیجار:

پایبندی به وحدت امنیت و آسایش را فراهم می‌کند

‌امام جمعه اهل سنت شهرستان بیجار گفت: اگر ‌پایبند به مشترکات بین اهل تشیع و تسنن باشیم، می توانیم در عرصه دنیایی، اجتماعی، مذهبی و در عرصه امنیت و آسایش قرار بگیریم.

‌ماموستا عبداسلام محمدی‌

‌ماموستا عبدالسلام محمدی‌ ‌در گفت و گو با خبرنگار‌ ایسنا‌ اظهار کرد: مسلمانان در هفته وحدت و یا هفته وحدت امت اسلامی در ماه مبارک ربیع الاول ولادت پیامبر اکرم(ص) را جشن می گیرند‌.

وی افزود: شخصیت پیامبر اکرم(ص) پیامبر رحمت، عطوفت و برکت است و تمام فرق و مذاهب اسلامی نسبت به پیامبر اکرم(ص) اخلاص و توجه خاصی دارند‌.

امام جمعه اهل سنت شهرستان بیجار با بیان اینکه هفته وحدت از بدو تشکیل انقلاب اسلامی توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری مطرح شده است، گفت: به این مناسبت هر ساله شاهد کنفرانس و همایش وحدت در کشور و منطقه هستیم‌.

وی تصریح کرد: دشمن در فضای حقیقی، رسانه ای و مجازی در صدد این است که فرق های اسلامی را بر علیه یکدیگر تشویق کند که سبب بی امنیتی، بی ثباتی و جنگ و جدل بین مسلمانان می شود.

وی تاکید کرد: با هوشیاری مسلمانان می توانیم وحدت و برادری را حفظ کرده و فتنه و توطئه دشمنان را خنثی کنیم‌.

محمدی با بیان اینکه وحدت اسلامی یک اصل قرآنی است، ادامه داد: خداوند تبارک و تعالی تمامی مسلمانان را به توحید، یکتا پرستی، نبوت و رعایت تقوا دعوت می کند و این چند اصل و اساس در تمامی فرق های اسلامی مشترک است‌.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر پایبند به مشترکات بین اهل تشیع و تسنن باشیم؛ می توانیم در عرصه دنیایی، اجتماعی، مذهبی و در عرصه امنیت و آسایش قرار بگیریم‌.

امام جمعه اهل سنت شهرستان بیجار در پایان یادآور شد: امروزه اگر امنیت و آرامشی هست، مرهون بسیج، سپاه و نیرو های امنیتی و انتظامی هستیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرغ‌

تست اعتیاد مرغ‌های کردستان منفی اعلام شد

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ایسنا, مجتبی ورمقانی با تکذیب خبر خوراندن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.