صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / وحدت؛ نیاز مهم جامعه اسلامی برای نابود کردن دشمنان ‌
وحدت؛ نیاز مهم جامعه اسلامی برای نابود کردن دشمنان ‌

امام جمعه اهل سنت خاش تاکید کرد:

وحدت؛ نیاز مهم جامعه اسلامی برای نابود کردن دشمنان ‌

امام جمعه اهل سنت خاش گفت: تلاش برای حفظ وحدت و یکپارچگی نیاز مهم جامعه اسلامی برای نابود کردن دشمنان است تا بیش از این به مسلمانان ضربه نزنند .

‌مولوی محمدعلی شهنوازی

‌مولوی محمدعلی شهنوازی در گفت و گو با ایسنا- بیان کرد: پیامبر اسلام(ص) تمام ویژگی های انسان کامل را در خود داشتند و الگویی برتر از وحدت و برادری و اخلاق و حسن سلوک و رفتار انسانی بودند و با همین ویژگی ها توانستند در قلب‌ها نفوذ کنند و دنیا را متحول سازند‌.

وی اظهار کرد: امت اسلامی با پیروی از قرآن کریم و سیرت نبوی باید در جهت حفظ ارزش‌های ناب اسلامی تلاش کنند تا به عزت در دنیا و آخرت برسند‌.

مولوی شهنوازی ادامه داد: پیامبر اسلام(ص) بهترین الگو و برجسته ترین فرد در اخلاق و تکریم انسانی بودند و اگر این ویژگی در آن حضرت وجود نداشت، ضربات سختی به دین و شریعت پاک اسلام وارد می آمد‌.

وی بیان کرد: پیامبر اسلام(ص) با ایثارگری و گذشت و فداکاری به مسلمانان این درس را دادند که از هر گونه خشونت و تندروی دور شوند‌.

امام جمعه اهل سنت خاش تاکید کرد: پیامبر اسلام(ص) و صحابه و اهل بیت بهترین و نمونه ترین انسان‌ها برای اتباع و پیروی هستند و عمل کردن به سیرت آنها به تکامل و رشد معنوی و رسیدن به سعادت در دنیا و آخرت کمک می کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.