صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / مجمع عمومی فوق‌العاده کانون کارگردانان سینما برگزار می‌شود
مجمع عمومی فوق‌العاده کانون کارگردانان سینما برگزار می‌شود

با موضوع ثبت در وزارت کار؛

مجمع عمومی فوق‌العاده کانون کارگردانان سینما برگزار می‌شود

شورای مرکزی کانون کارگردانان سینما، اعضای خود را به یک مجمع عمومی فوق‌العاده برای تاریخ 5 آذرماه دعوت کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز از خانه سینما، شورای مرکزی کانون کارگردانان سینمای ایران درباره شرایط ثبت این کانون در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اطلاعیه‌ای داده است تا با اعضا در این باره گفت‌وگو کند.
در متن این اطلاعیه آمده است: «ثبت شدن یا نشدن کانون کارگردانان سینمای ایران در وزارت کار شرایط ویژه‌ای را پیش روی کانون قرار داده است که می‌بایست با تمامی اعضا بازگو کنیم. از این رو از همه اعضای محترم کانون کارگردانان سینمای ایران دعوت می‌کنیم که در مجمع عمومی فوق‌العاده روز دوشنبه ۵ آذر ساعت ۵ عصر در خانه سینما شرکت کنند.
دستور جلسه این مجمع بحث، گفتگو و رای‌گیری در مورد ثبت شدن یا نشدن کانون در وزارت کار است. در دوره گذشته دو مجمع عمومی در این باره گذاشته شد که به حد نصاب نرسیدند ولی از نظر شورای مرکزی کانون کارگردانان، شرکت نکردن در مجمع عمومی در مورد وزارت کار، به منزله رای منفی یا مثبت نیست.
شورای مرکزی کانون با توجه به شرایط موجود و تصمیم مجمع عمومی خانه سینما مبنی بر پیوستن کلیه صنوف خانه سینما به وزارت کار، منتظر تصمیم قاطع مجمع عمومی در این زمینه است. هر تصمیم اعضای محترم کانون کارگردانان در مجمع عمومی، برای شورای مرکزی فصل‌الخطاب بوده و موظف به پیگیری آن هستیم.»
فراهنگ**۹۲۴۶** ۱۰۵۵

همچنین مطالعه کنید:

سیمرغ کارگردانی بر دوش بهروز افخمی/ «مجنون» بهترین فیلم جشنواره

به گزارش کسب و کار نیوز، روز یکشنبه ۲۲ بهمن چهل و دومین جشنواره بین‌المللی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.